zHk Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei.. Har fra før en 12" i en lukket kasse bak i bilen.. Med en Boss C1000 forsterker.. Fungerer helt greit.. Men har nå gått til innkjøp av en 12" til.. Sistnevnte skal være nokså bra.. Men når jeg satt den inn i den kassa jeg har den gamle 12" for og sjekke ble lyden _RÆVA_ .. Altså; bassen. Generelt dårlig bass.. Hvordan kasse skal jeg bygge for og få MEST MULIG trøkk i den nye bassern? Mvh, Jonas RH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Må vel finne spesifikasjonene på subben for å lage kasse i riktig dimensjon. Tror hvertfall det er noe sånn du må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Stilt inn forsterkeren og slikt da? Har du eventuelt for liten forsterker for den nye subben? Den er veldig mye du kan gjøre for å få bedre lyd i E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Du må finne ut hvor mye produsenten oppgir til å være best mulig volum på kassa til den. Så bygger du etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sfh Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 om du sier hvilke sub du hadde før og hvordan den var montert og hvilken sub du har nå og hvordan den er montert så kan jeg sikkert fortelle hvorfor.. har du en kasse bygd for sub med navn "A" så er ikke det sikkert at den kassa passer til en ny sub med navn "B" er det en lukket kasse med volum rundet 25~35L så funker den på 90% til alle 12" subber.. og noen subber er mer lettdreven enn andre og det kan også vere årsaken. -stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå