Gå til innhold

E30 320 eller 325 ønskes kjøpt

Pingu
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en e30 320 eller 325 325IX kan også være aktuelt!

Utseende:

Lakken bør helst være sort eller rød. Shadowline er et pluss, men ikke et must. Den skal ikke bære alt for mye plastikk styling. Styling alla Mtec 1 og 2 er fint, men ikke noe rieger turbo fantastikk Uber styling. Felgene er ikke så viktig, men bør være al. v og S dekk m felger bør følge med. Bilen må ikke være alt for lav, men litt senket. Rust messig, noe overflaterust er greit..

Motor:

Motoren må ikke være for modifisert](byttet kam etc er greit, men ikke fiklet med turbo etc). Helst ikke gått mer enn 180.000, det lengste jeg trekker meg er 220000. (Karosseri må gjerne ha gått 270.000 bare det er flott å se på) Vil se til at service er nogenlunde fulgt. Bil som er 320, men som har lovelig byttet til 325 motor er greit(ok i vognkort).

Gir: Manuell

Interiør:

Burde se greit ut. Mtec er et stortpluss. Dersom det lukter vondt, bilen er ned røyket, er dette veldig negativt!

Alt jeg har skrevet over er bare pekepinner. Alt trenger ikke klaffe/passe for at jeg skal være interesert. Vet du om noen bil som vil passe for meg så PM meg opplysninger så jeg kan kontakte deg eller person du vet om!

Takker for alle hendvendelser på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...