Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei godfolk

Da min 528 blir solgt etter EU-kontroll imorgen tenker jeg å ta en titt på denne M3´n, noen som kjenner til denne ? Og er prisen grei i og med at den er bygd om fra 316. Skal bare ha en lekebil til rett og slett. Noe spess jeg skal se etter (spes. mangler/feil) ? Evt noen andre som er til salgs til en grei penge. Har en WRX i tillegg så skal ikke koste halv mill !

Se her

Takker for svar

Skrevet

Kjenner ikke til den, men ser ut til å være ordentlig gjort, utifra annonsen.

Når det gjelder spesielle ting å se etter kan det være alt mulig med tanke på at den er ombygd. Få tatt en tilstandsrapport/NAF-test eller lignende før kjøp. Her inne blir det vel mest spekulasjoner, diskusjoner og tvil.

Lykke til med kjøp :)

Skrevet
var no dyr nok, for å vere ombygd..

men nå er den ombygd fra 97/98 mod da med 3,2L. Ligger jo en del over 3,0 i pris. Så hvis den er i den stand det står så var vel ikke prisen så veldig ille.

Skrevet

Kjenner litt til den og at den er veldig strøken utseende messig i allefall. Det mekaniske veit jeg ikke noe om. Håper for all del at denne ikke blir kjøpt for å leke/herje med!!!! Eier er en stor entusiast og har sikkert samme syn som meg om at denne bør tas godt vare på.

Skrevet

ss performance ombygd tarjei kristiansen har vel hatt denne sjøl. prisen er ikke ille med tanke på at det er en 3.2 ser veldig fin ut. eneste minus er vel litt problem med synk. ringer gear kasse 3 gir. med ei brukt strøken 5 trinns kasse får du nå for 5 lappa så denne bilen ville nåkk jeg godt for hvertfall

Skrevet

er jo tatt bilde av når den har "tall" i sideruta bak.. kan vel kanskje tenkast att den har våre "herja på bane" før.. så då må vel wagon kunne herje med den og..

Skrevet
er jo tatt bilde av når den har "tall" i sideruta bak.. kan vel kanskje tenkast att den har våre "herja på bane" før.. så då må vel wagon kunne herje med den og..

mener å ha sett den på rudskogen ja, men ser ikke på det som så veldig negativt i grunn. Den er lagd for å tåle det, og de fleste som kjører på bane bytter ting når de blir slitt osv så da ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Går godt ja! Satt på med denna på bmwccn treffet :) Virka helt 100%, eneste var det med 3de giret, men det er helt kurant, ikke noe farlig. Som sagt, ikke herja med i den forstand, kun bane. Seriøs kar detta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...