Gå til innhold

Selger min E34 520IA


André
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny bil, og selger nå min gode gamle 520IA.

88-modell

245000 km

Bilen er strøken innvendig. Ingen rift i seter eller noe.

Utvendig er lakken hel og fin. Pent lite rust, men har en skade på panseret over venstre lykt. Her trengs det litt pussing, sparkling og lakk. Selve formen på panseret er strøkent.

Motoren jager litt på turtall når den står stille i drive. Dette har jeg tenkt å fikse, men om det er noen som vil ta den slik den er og fikse den selv, blir det selvsagt avslag i prisen. Utenom dette går motoren som en klokke.

Har skiftet ut standardhøytalerne med Alpine.

18-tommers M5-felger medfølges, der et av dekkene er punktert og må skiftes.

Bilen har også Angel-eyes frontlykter, og er senket 20-40.

andr001dh7.th.jpg

Flere bilder kommer...

Gi bud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Eg veit ikkje heilt eg. Men eg er egentlig på leit etter ein delebil men, denne kjeme vel over den prisklassen.

Bilen virka forsovidt ganske grei. Men det virka litt invikla med at an jage på turtal, det er jo hjernen som styrer det. D kan vel bli lite komplisert, men men.

Eg veit kje ka pris eg ska by egentlig. Men bilen går vel ikkje for under 5000kr tenke eg??

Ka pris hadde du tenkt deg for an??

Ps. Det er vel den gamle M30 motoren som står i den antar eg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje heilt eg. Men eg er egentlig på leit etter ein delebil men, denne kjeme vel over den prisklassen.

Bilen virka forsovidt ganske grei. Men det virka litt invikla med at an jage på turtal, det er jo hjernen som styrer det. D kan vel bli lite komplisert, men men.

Eg veit kje ka pris eg ska by egentlig. Men bilen går vel ikkje for under 5000kr tenke eg??

Ka pris hadde du tenkt deg for an??

Ps. Det er vel den gamle M30 motoren som står i den antar eg???

5 laken for den bilen er drømmepris vettu.

15-20 lapper er vel litt mer virkelig tipper jeg.

Tomgang blir da justert av tomgangsmotor, noe som garantert er kilden til jagingen den har på tomgang. En liten vask/rens av den løser nok det problemet.

PS!!! M20B20 motor dette ja.

Ser ut som en grei bil det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje heilt eg. Men eg er egentlig på leit etter ein delebil men, denne kjeme vel over den prisklassen.

Bilen virka forsovidt ganske grei. Men det virka litt invikla med at an jage på turtal, det er jo hjernen som styrer det. D kan vel bli lite komplisert, men men.

Eg veit kje ka pris eg ska by egentlig. Men bilen går vel ikkje for under 5000kr tenke eg??

Ka pris hadde du tenkt deg for an??

Ps. Det er vel den gamle M30 motoren som står i den antar eg???

5 laken for den bilen er drømmepris vettu.

15-20 lapper er vel litt mer virkelig tipper jeg.

Tomgang blir da justert av tomgangsmotor, noe som garantert er kilden til jagingen den har på tomgang. En liten vask/rens av den løser nok det problemet.

PS!!! M20B20 motor dette ja.

Ser ut som en grei bil det der.

Takker for tips til tomgangsproblemet.. =)

Planen er jo ordne de små detaljene også selge den for rundt 15-20 tusen... Denne er for strøken til å bli en delebil! Har mange leveår igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det ja. Eg viste ikje heilt bare...

Eg søkte etter delebil og bl.a. denne anonnsa kom opp, men synest egentlig at den for bra til mitt bruk. Så eg reinte me at det over den prisklassen eg hadde tenkt. men men.

At eg kunne ta feil! Då e d 3.5L som er M30 motoren kankje.

Så då har du den samme motoren som står i E30'ene...

Jaja, lykke til med salget!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...