cornelius Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Må flytte, og må egentlig nesten selge langtidsprosjektet mitt Er et Facelift 2D E30 320 chassi med skivebremser foran å bak, strippet ned, nesten helt rustfritt, men litt er det på std plassene. Må lakkeres, sliten i lakken, og bulk på passasjerdør. M-Tech II frontfanger & vinge Ix hjulbuelister å sideskjørt Nye forskjermer Carbon takluke Evo replica el speil M50B25 motor i god stand, mangler innsug, lmm og hjerne. M20B25 gearkasse og mellomaksel, en 325 diff og en 320 diff. Grenrør, til n\a og turbo Supersprint bakpotte Bare skriver det jeg kommer på i farten, alt må monteres, ingenting er montert pr dd. Send meg en mail til rune.cornelius@gmail.com ved int, siden jeg er så lite her inne nå for tiden. Prisant 25.000,- Ser helst at den er borte til 23.07 Det som mangler før å starte er innsug, lmm, hjerne, og motorfester, følger med masse andre deler, må bare ha det ut av garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Bilen står i deler her fremdeles og jeg tviler egentlig litt på salg siden jeg bare har et par dager å gjøre det på, kommer på land den 03.08 og flytter den 09.08 så vist noen er intresert i å hente den i det tidspunktet kan den forsvinne vist ikke blir den stuet bort på en låve. Chassiet kan selgest løst: 88 Facelift, 2D, nesten rustfritt 325 skivebremser. Ny ramevag Carbontakluke Nye forskjermer Er egentlig helt grei i lakken, men litt riper å bulker er det nok. Takluke: Topp på m50b25, bare gått 70 000: Gammel oljepickup m50b25, helt ny e34 pickup og oljepumpe medfølger Bilde av bilen før demont: Bilen ser egentlig helt grei ut, og trenger bare noen timer med kjærleik å skruing før den er klar for veien,, ta gjerne kontakt på mail ved int siden jeg nesten ikke bruker forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 hadde jeg hadd penger til overs hadde jeg kommet og hentet alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 er intresert i vingen om den er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Da har jeg flyttet så jeg ser helst at denne kan forsvinne no. Har lagt ut annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= HAR IKKE ANLEDNING TIL Å SELGE DEN I DELER; DVS INGEN DELER SELGES LØST u/chassie: 6000,- Så vist det skulle være noe er det bare å ta kontakt. Bilen står 20 mil sør for tromsø. Pris kan disk ved hurtig og enkel avgjørelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Bumper denne litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Står desverre her enda, så er da åpen for bud på alt sammen eller bare chassiet. Ta kontakt på rune.cornelius@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 står litt langt unna eller så hadde dette vrt en nytt prosjekt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 står desverre litt langt unna for min del å.... men ser desverre ikke ut som noen er intresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2007 en del som sender sms eller mail, men dette fører ingen vei og legger derfor om taktikk: chassiet selges hbo 1500 (vrakpant) kan besiktiges fom 10 des, og må hentes før 4 jan, vist ikke vil det mest sansynlig gå til huggern da jeg desverre ikke har plass til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hva er det som følger med chassiet da? noe understell? interiør?? lykter? hjul? osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 har du noen form for mulighete å sende bilen..`? på hurtigruten lr noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 ingen mulighet til å sende, da jeg ikke har tid å ork til det. vet ikke hva som følger med 100% men er chassie, 2 dører og et tak i utganspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ok.. så det er ikke trillbart med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 er trillbart med dekk, men går ikke å taue vist det var det du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg