K.T Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Sist søndag var jeg å en kamerat på det lokale gatekjøkkenet for å få oss noe å spise..Etterhvert dukket den ene kameraten opp etter den andre og dermed var vi samlet Må ikke med rekne Mercedesen Han som kjører den er også aktiv på formuet..Han skal seg "ny" Bmw neste uke! Bildet er tatt med mobil kamera så kvaliteten er der etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Artig. Prøve ha kamera liggende i bilen neste gang da:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ja skulle absolut hatt me meg digital kamera! Men det er som oftest slik at når en har det med dukker det ikke noe spennende opp..Når en ikke har det med derimot, dukker det opp noe spennende Men vis en klikker på bilde, blir det litt tydligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Jo sant, kjører ikke rundt med kamera jeg heller som regel men.Ja der ble der bedre bilde ja. Den E34 i midten der skulle vært morro sett flere bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 ..Må ikke med rekne Mercedesen.. Hey you! Klager du på merca til ho mor "nye" bilen kommer til å passe fint inn der Gleder meg helt ubeskrivelig til tirsdag! Skal bli bra å sette seg bak rattet på en skikkelig bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå