Gå til innhold

1986 bmw 320/m3 rep.objekt

BMW_Larsen
 Share

Anbefalte innlegg

da var bilen min kommet tilbake etter et år med krangling og vurderer og selge denne som den er og kansje setti ijen med noe.. eller så bygger jeg den bare opp ijen for dette er et meget bra utgangspunkt..:)

den er ikke godkjent med motor.

d skal finnes en lang tråd hær inne med krangling mellom meg og forige "kjøper" står mye om bilen dær..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo bud på 14tusen på motor å gir da..:) mange bra deler på denne..:) rust i hjulbuer bak.. ja husker du var og kikket på denne..

når det står 39 tusen i anonsen shønner vell du også at jeg ikke selger for 10?

haha...

bare lavær å svar meir du..:)

tåpelig...

som det står litt lengere opp er den ikke godkjent med motor..

har hørt snakk om varmgang da..

han som ødela bilen hadde ikke god greie på biler virket d som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur i hadde tatt med balltre ned t han som ødela den der for de.. E d rart ein bli forbanna??

Arti prosjekt i grunna da, ska vare mulig å få godkjent om en he tid og tålmodighet. Går en med samma motor med turbo her inne, godkjent med rundt 400 hk. Den ligg forresten på autodb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur i hadde tatt med balltre ned t han som ødela den der for de.. E d rart ein bli forbanna??

Arti prosjekt i grunna da, ska vare mulig å få godkjent om en he tid og tålmodighet. Går en med samma motor med turbo her inne, godkjent med rundt 400 hk. Den ligg forresten på autodb.

Den du snakker om er godkjent igjennom tuv i tyskland..

Er ikke mulig å få godkjent S50 i E30 i norge lengre desverre.. Jeg har prøvd mange varianter nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nokk.. men om ingen lurer på å kjøpe bilen, bare vill prate bil så gå på annen side..

kan like så godt slette eller stenge tråden om ikke..

bilen kom i natt, har ikke fått set så mye til den.

men fikk med meg at motor var demontert. bunndel sto i å topp lå baki..off.. men stakk fingern inn på eksos syl.1 og fant stål spon.. de andre virket bra.. sikkert en ventil som har stuket.. dær er nokk feilen..

om ingen er intresert river jeg bare ut motor og lakker nederste del av bilen svart.felgen i gull farge og smetter nedi en standard m30b35 og har den selv.

koster max 13k..

morro bil d og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ingen peiling på hva motorfeilen kan være?

hei

nå skal ikke eg uttale meg om tilstand på bil eller noe, hva som utløste motor havariet vet jeg heller ikke, men ettersom jeg var med og løfta av toppen når jeg streifet innom et verksted her kan det jo nevnes at det er hull i blokka, en krølla veiv stake, ene forbrenningskammert har fått litt bank. dog kan sikkert toppen reddes med litt massasje. detta var i grove trekk det jeg så i farten.

"donkis21" har ikke du sett motoren etter demontering? siden du skriver sviver ikke i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag fikk nøkkelen til bilen i dag.. så kom nettopp hjem fra verksted.. lurer da på hvileken bilene dine ser ut.. da motor delene bare lå slengt i bagasjerommet.. !!

dette er det verste jeg har sett.. men har nå solgt bilen så denne anonsen er bare og slette..

å hils han kompisen din at jeg SKAL ha de 2 siste felgene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helvetes svindler den fyren..

shønner faen ikke hvordan han klarte å knuse den motoren så jævli..

veiva var no klar au!!!!!!!!!

ta skyldes turtall!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag fikk nøkkelen til bilen i dag.. så kom nettopp hjem fra verksted.. lurer da på hvileken bilene dine ser ut.. da motor delene bare lå slengt i bagasjerommet.. !!

dette er det verste jeg har sett.. men har nå solgt bilen så denne anonsen er bare og slette..

å hils han kompisen din at jeg SKAL ha de 2 siste felgene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

helvetes svindler den fyren..

shønner faen ikke hvordan han klarte å knuse den motoren så jævli..

veiva var no klar au!!!!!!!!!

ta skyldes turtall!!!!!!!!!

eg skjønner selvsagt at du er forbannet, holder ikke parti med fyren eg, ikke er det KOMPISEN min heller, jeg vet hvem det er, bygda er ikke større.

å skjelle ut meg kan du spare deg for, da jeg bare syns det var rart du annonserer en bil med ukjent motor feil når motor feilen er rimelig lett å se.

må ikke ta det ille opp, var hverken ment å rakke ned på deg eller bilen.

siden du lurer på hvordan mine biler ser ut uten at det skulle ha noe med saken å gjøre kan du jo få det :lol:

5e32755f.jpg?t=1184016049

vanniolja.jpg?t=1184016320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...