Puma Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Har storrengjøring i bilen om dagen med skinnrens osv... (blir meget bra!) I forbindelse med det tok jeg ut baksetet og der fant nyskjerrigheten min en "luke" i gummibeskyttelsen under setet jeg kunne åpne. Kikket under og der satt denne: Noen som kan si hva det er mulig og lese ut av denne? Bilen er en E36 Cab 94 mod... Blir nyskjerrig når man finner sånnt
D.Toft Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 ut fra øverste nr, så fant eg ut at du har en 320, fra mars 94 er noe understellsnr greier
Puma Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Finnes det noen oversikt som kan "tyde" disse kodene noe sted?
arne Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Sikkert noe av det samme som det arket under passasjersete, der står det også masse om bilen..når den er lakka, skrudd sammen osv... litt artig lesestoff
Puma Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Prøvd og "google" litt på dette i dag, men fant ikke så mye spennende... Om det er noen som har en link eller noe som viser de forskjellige kodene så kunne det jo vært artig og sett hva det stod for...
Riefarn Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 er ihvertfall et slikt deksel/lokk som sitter over bensinpumpa i mange E36
Deep Dish Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Prøvd og "google" litt på dette i dag, men fant ikke så mye spennende... Om det er noen som har en link eller noe som viser de forskjellige kodene så kunne det jo vært artig og sett hva det stod for... http://bimmers.no/viewtopic.php?t=53357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå