joddjodd Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Når jeg kjører i mer enn 110 km/t begynner bilen å riste. Er det noen som vet hva det kommer av? Rister mest vist jeg har gidd på litt å lar den "falle" ned i fart igjen. Er fryktelig iriterende og håper noen av dere vet hva dette kommer av. Bilen er forresten E36 320i
bmwhans Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 ikke balanserte dekk? har du senterringer i felgene?
lillepål Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Kan være dårlige hujullager. Kan også være at rullebanen i dekket har gått, da er dekket urundt, men da vil du også somregel kunne merke det i lavere fart.
Teciero Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Kan også være krysset/overføringen i mellomakslingen... Hadde akkurat dette på min E36 i noen hastigheter, og da var det dette som var slitt/gåent.
ruberhai Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Sjekk dekk/felg, mine gamle felger gjorde at bila rista som f i hastigheter over 120..
BMWtotti Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Når jeg kjører i mer enn 110 km/t begynner bilen å riste. Er det noen som vet hva det kommer av? Rister mest vist jeg har gidd på litt å lar den "falle" ned i fart igjen. Er fryktelig iriterende og håper noen av dere vet hva dette kommer av. Bilen er forresten E36 320i Godt det ikke er lov til å kjøre over 100 i Norge da Da slipper du jo å bry deg med dette problemet. He he
icc Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 ubalanserte dekk, stikk til din nærmeste dekkforhandler, bensinstasjon eller verksted å få balansert dekkene dine.
ropa Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Hørtes ut som bærearmsforingene. Da rister bilen som regel i høye hastigheter. Disse
icc Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Ja, spring og kjøp nytt understell til bilen, er ikke vits å prøve å balansere dekkene i det heletatt, for det er ikke dårlig balanserte dekk i 80-90 % av tilfeller med risting i bilen. Dessuten er det så ekstremt mye dyrere å balansere dekkene enn å bestille alt mulig til understelle. Simen Kjelgård reagerte på dette 1
ropa Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Ja, spring og kjøp nytt understell til bilen, er ikke vits å prøve å balansere dekkene i det heletatt, for det er ikke dårlig balanserte dekk i 80-90 % av tilfeller med risting i bilen. Dessuten er det så ekstremt mye dyrere å balansere dekkene enn å bestille alt mulig til understelle. Hva er det med deg? "spring og kjøp nytt understell til bilen" Vi prøver jo å rådføre fyren her om hva det kan være, dekkene kan du jo sjekke om dem er riktig balansert, men om du har hatt dem på lenge og problemet har oppstått plutselig, så er det neppe det. Holder en knapp på disse bærearmsforingene eller kan også meget være en bærekule som er sliten.
ruberhai Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 kan også meget være en bærekule som er sliten. Dette var feilen hos meg
850i Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 ikke balanserte dekk? har du senterringer i felgene? Er nok ikke av de mest teknisk anlagte , men hva slags senterringer henvises det til her?
bmw e34 Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 er ikkje nåkka å diskutere. enten er det kast e i en felg eller så er det kast i ei bremseskive foran. skjekk det før du begynner å bytte masse foringer å piss.
Dirty Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 setter en 10er på kast i bremseskiver du får ta noen skikkelige nebremsinger så kanskje du er heldig! de som mener det er krysset/overføringen eller hardykobling som det heter! tviler jeg på det er, vis den er dårlig kjenner du det når du akslere den blir ute av blanse og rister rimelig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå