pallen Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Noen som vet om denne skal gå hele tiden mens ac knappen er aktivert? Eller om den skal gå når det oppnås en viss temperatur? Har aldri hørt viften min gå, noe man kan sjekke for å finne ut hva som er galt? Tempsensor som styrer denne?
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Den skal ikke gå hele tiden. Hvis den ikke virker så koker vel bilen når du kjører med AC på i kø? Det gjorde iallefall min, og det var slik jeg fant ut den var gåen.
bmw pat Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Kan jo sjekke om du klarer å spinne den rundt manuelt, bruk et skrujern eller noe å prøv å sette fart på den. På mine 2 siste e39 har vifta stått bom fast, bare til å bytte. Eneste minuset er at den koster ca 3300,-
Bonden Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Den mister også ofte første trinn (noe som sjer i vifteelektronikken ) slik at den først slår inn noe sent, og går med full hastighet når den først starter.
pallen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Takker for svar Den løper lett rundt, så jeg får ta en god sjekk og se om den er normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå