336mik Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Noen som har erfaring med hvordan man gjør dette?Prøvde meg litt på egenhånd i dag,men fikk ikke flytta pumpa en millimeter. Mulig jeg er helt på bærtur,men så ut som det var slisse-spor med en mutter på hver side av pumpa,som jeg løsnet,og prøvde å vri litt på den,men sto bom fast. Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg fikk et tips om at timing var avgjørende for mye eller lite røyk(eksos) bilen ga fra seg,og min gir fra seg mye.Var også muligens noe power å hente på å justere den(correct me if i`m wrong). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Ikke rør justeringa på pumpa uten tilgang til måleur (spesialverktøy)dette er helt nødvendig for riktig justering. ved å flytte pumpa justeres løftet høyden inne i pumpa ,dette påvirker helt klart effekten og røykmengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Greit å vite.Kanskje jeg skal høre med et diesel/bmw verksted da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå