spitz Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg skal ha på original E39 M5-fanger, men har hørt at det er forskjell på innerskjermene på M5 kontra resten av 5-seriene slik at jeg burde få på innerskjermer fra M5 også, noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Det stemmer at det er forskjell der ja. Har original M5 fanger på min, men innerskjermene passer ikke helt mot fangeren. Får ikke klipset de fast heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg hadde planer om å bytte til M5-innerskjermer, helt til å ha sjekka prisen.. GS skal ha 5.521 - per skjerm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Det kan da ikke være riktig!!! De vanlige tror jeg koster 7-800kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Det kan da ikke være riktig!!! De vanlige tror jeg koster 7-800kr. Jepp, men prisen var for komplette innerskjermer i stål. Jeg trenger bare det som heter "lokari-skjermer", prisen er 500 omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Ja men da skjønner jeg det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Tror du bare trenger og bytte lufte kanalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå