Gå til innhold

noen som har bytta hjullager bak på e 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bytta hjullager på e36 ? Skal bytte det bak på samboer bilen men har ikke bytta det på e36 før. Er det mye jobb? Hvor mye ca må jeg av med ?

Takker og bukker for svar

Skrevet

Ja, har bytta på min, var ein bra jobb! Sørg for at du har alt verktøyet før du begynnar...

Måtte vel ikkje av med så mykje anna enn det som seier seg sjøl, einaste eg kan hugse var støtdemparen.

Skrevet

Hadde bilen på verksted for å skifte nettopp det for et par uker siden:

3500 kr!!!! :evil:

Skulle ønske jeg hadde vært god nok til å skru til at jeg kunne ha gjort det selv. Misunder dere som er flinke. Dere må spare noe grådig mye penger.

Skrevet

Har byttet på noen ja, vil bare si at dette er ikke noe du begynner med uten å ha nødvendig verktøy. Du er avhengig av en presse om du ikke har en special tersj slik at du kan dra lageret ut av spindelen mens den står på bilen.

Skrevet

byttet begge på min gamle bil! rett å slett en dritt jobb! er lurt å være 2 kan sitte som faen.

uten presse kjemper du en tapt kamp. men det meste sier seg selv! når du begynner å skru så ser du egentlig veldig lett hva som må av å ikke av"

lykketil , nå har du jo en søndag å ødelegge så hvorfor ikke starte ? ;)

Skrevet

En slag tersj er et must! Så slipper man presse :) Viss lager skålen som blir sittende igjenn i spindelen sitter som faen bruker jeg og sveise en klatt rundt i den. Da krymper skålen slik at det blir mindre passning, og da er det bare og banke den ut. Lykke til!

Skrevet

skal nok få det til da. er bilmekaniker så. har bare ikke gjort det på e36 en før men nå har jeg jo sånn ca peil på hvordan jobb det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...