Dabbe84 Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Bmw 524 TD 5 gear manuell 90 mod Årsavgift betalt Kan ver gratis omregistrering ver rask handel... senket Demon eyes (følger med orginal lykter) Rondell Felger (18" med polert kant) ny topp pakning (loch 3), bunnpanne pakning, ny clutch Ny olje på motor og gir kassen. Bilen er komplett, kan byttes i bensin bil. kom med bud Følger med blokk, 1 stk sprukken topp, + noen deler til motor (starter, dynamo, innsug, exos manifold,++ Får den ikke til å gå skikkelig, virker litt seig på en måte... Feil på registeret?? er ikke sikker.. men er åpen for bud. 99261018 ring lr send sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Bildene er fra da jeg hadde motoren ute av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Prisantydning og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 bor i ålesund. pris... gi bud... kan byttes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dabbe84 Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 ja, eneste som er rart, er når den står på tomgang er temperaturen normal.. men når jeg beynner å kjøre stiger temperaturen etter 5-10 min kjøring...å når jeg stopper å lar den stå på tomgang går temp nåla ned på normal igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg