Kobar Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Idag da jeg skulle til å kjøre avsted, kom jeg ca halveis i første sang da plutselig subben slo seg av. jeg gikk bak i trunken og så, helt død, ikke ett lys på forsterkeren, går gjennom og sjekker alle sikringer og dall, alt er i orden. vell, så slukker jeg av og på spilleren, mens jeg løper bak for å se på forsterkeren, da slår det seg på ett rødt lys hvor det står "protected" så slukker det etter ca 3sekund... det er en jbl forsterker, kjøpte den hos radiospesialisten sammen med en jbl 12" 1000watts subb, var en sånn pakketilbud. men det som var så rart, litt seinere den dagen så la jeg bilen skikkelig bredt rundt en sving, og fikk kontro, og deretter kontra igjen, og etter dette funker subben igjen den står totalt fastmontert i bagasjerommet! men funker fjell nå, men lurer litt på hvorfor det røde lyset lyste tildligere på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Du har dårlig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 tror ikke jordinga er dårlig, for den går rett til jordingspunktet hvor batteriet jorder baki trunken! jordingen er maks 40cm lang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Kan jo være så mangt da. Jeg hadde ikke helt ulike symptomer. Skrudde av dekselet på 'sterkeren og fant et dårlig loddepunkt på printkortet på innsiden. Hva med batteriet, er det skrudd fast? Du har jo uansett funnet en perfekt måte å løse problemet på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 sikker på at det ikke bare er remote-ledningen som har dårlig kontakt på forsterkeren da? De ledningene er jo så små vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiobahn Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Det kan hende du har kortsluttet høytalerkablene mellom 2 kanaler.. Samme skjedde med meg i går. Så på forsterkeren at en kordell fra kablen hadde lurt seg innat en annen kanal.. Gjernet den kordellen, så ble alt fint igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå