Gjest Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Skal nedover i europa i sommer og trenger noen nye felger.. Noen som kan anbefale noe i tyskland / danmark. Skal være i københavn noen dager så hadde vært greit med noe i nærheten der da.. Vurderer koed da, men skal igrunn ikke den veien.. Håper på litt feedback her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Bumper denne da jeg reiser i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Skal nedover i europa i sommer og trenger noen nye felger.. Noen som kan anbefale noe i tyskland / danmark. Skal være i københavn noen dager så hadde vært greit med noe i nærheten der da.. Vurderer koed da, men skal igrunn ikke den veien.. Håper på litt feedback her:) Schmiedmann har jo avdeling i København... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Som nevnt har jo Schmiedmann avdeling i Kjøben samt noen andre steder også. Drar nedover på mandag, men jeg kommer til å sette bilen min på Koed da jeg har veldig posetive erfaringer med de fra tidligere. Edit: Og hvis du skulle vurdere en tur til Koed, så er absolutt Århus og Ebeltoft vært et besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg og madammen kjører til køben fra Oslo på Mandag:) Mulig det blir tur til Århus og koed iløpet av uka da.. må finne ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nosbak Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Dækimporten er en som har mye gromt:D Har to butikker, en i Horsens og en i København. Har ypperlig service og veldig imøtekommene folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Takk for tipset, og velkommen til bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nosbak Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Takk for tipset, og velkommen til bimmers.no Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå