Turbotrille Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 For bilder og mer info; http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah ... ,s=1,#num1 93210544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Kunne tenkt meg den bilen der, synd du bor så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hurtigruten frakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 Flere bilder lagt inn i annonsen i linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Står fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1550701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Faan no skulle jeg hatt peng. så kunne jeg har kjøpt den. Men jeg har aldri tatt opp lån før. og jeg har nettopp bytta jobb hvordan blir det å få lån da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Så lenge du har en fast inntekt så skal nok det gå bra vil jeg tro. Om du enda ikke har fått noen lønning, kan du gjerne få jobben din til å dokumentere hva du kommer til å få i lønn fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Virkelig, er det ingen som er interessert??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 kunne gjærne tenkt meg den jeg men synest det blir litt stivt for en bil som det er MYE jobb med. så vist du senker prisen noe kan du sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Kom med et bud du, er ikke fremmed for det. Heller ikke for andre personer heller.. Bilen er forøvrig importert i 2001 og jeg er tredje eier i Norge, har dessverre ikke historikk fra Tyskland, men noe historikk er det gjerne mulig å få fatt på da jeg vet hvem som tok den inn til landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg