Analex Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Dro til evenes i dag for å se litt på dragrace, ta noen bilder og få redusert hørselen en smule. Dragstern tilhører en kollega, er en turboladda volvomotor som står i. Dette bildet! Dette satans bildet skal få skylda for at øra mine nesten blødde i dag Var en e46 m3 der som faktisk gjorde det relativt greit, men var alt for skitten til å ta bilde av :\ Resten av bildene ligger her: http://www.pi-nor.com/alex/D40/Evenes%2001.07.07/ Kommenter og kritiser gjerne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 mange råe bilder der jah:) men bilde nr 66 der var bilde ment av bilen eller rompa til dama der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Var vel ikke så ille noen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Dama er jo ikke så værst på nr66. Bedre enn og se på den forden. det skal være vist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Slenger inn noen bilder fra dragracen på Aspelund Håper ikke at det gjør noe at jeg legger dem inn.. M3 var her og Shot with N95 at 2007-07-01 Han som kjører den Dodge Darten var sjefen min når jeg var lærling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Hehe tøft, var det noe futt i den M3 eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 mener jeg så SHS Performance sin volvo 240 dær `? gikk den bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 mener jeg så SHS Performance sin volvo 240 dær `? gikk den bra ? Denne? D.C.V: Har du noen bilder av den hvite skyline som var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 dragrace er alltid gøy! litt synd at det bare var småbiler der! top methanol funny car og top fuels er bare helt sinnsykt rått å se på!( så lenge du klarer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Var bare hjulspinn på volvoen Men, med over 600 gamp,så kan man vel ikke forvente annet Men du narvik fyr! kem e det som har den stygge e36`n i bjerkvika me samme vingen som e på di svarte civican i the fast and the furrious!?? Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 D.C.V: Har du noen bilder av den hvite skyline som var der? Tok desverre ikke så veldig mye bilder der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Var bare hjulspinn på volvoen Men, med over 600 gamp,så kan man vel ikke forvente annet Men du narvik fyr! kem e det som har den stygge e36`n i bjerkvika me samme vingen som e på di svarte civican i the fast and the furrious!?? Æsj! Jeg vet hvem han er.. Han var på Mo.. Ikke den peneste bilen nei Her har du bilde av bilen ps. den rosa er en damemagnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er noe me de bjerkvik gutta og grusomt ekle vinger :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Vingen er jo grei i seg selv,men ikke på en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Har også lagt ut en del bilder fra Draggen, ikke etterbehandlet på noen måte siden der var såpass mye bilder, men noen bra skudd med litt hjulløft o.l. http://picasaweb.google.com/ronnyaa/Nig ... pgrAnGGcns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå