Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Lurer kort og greit på om det er noen som har noen erfaringer eller tips til hva man bør se etter på en slik bil. Hvordan er motoren? Tåler dem mye? Alle tips mottas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Hjelper kanskje å oppgi karosseritype Bare en pekepin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Selvsagt! My bad. Det er snakk om en E-38 1995 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e38/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Mange takk. Her var det mye god info. å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Er det kanskje noen som har noen gode sider til ettermarkedsdeler til denne modellen også? Hvordan er det med ettermontering av Halo ringer når man har xenon. Noen linker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Du har jo ebay som et ok utgangspunkt. Amerikanske og engelske ebay har en god del ettermarkedsdeler, mens den tyske har flest orginaldeler vil jeg tro. Eller så har du da de "standard" sidene som schmiedmann.no, gsbildeler.no og koed.dk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Var fin den schmiedmann.no siden. Den har jeg aldri vært innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Har bestilt understells deler der til min E38 og er ihvertfall godt fornøyd med både delene og leveringstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå