Søreng Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Selger ett komplett stoffinteriør med dørsider!! Stoffet er helt strøkent bortsett fra et lite hull i baksetet! (se bilde) Tenkte at vi sier bud over 1500 og bør helst hentes!!! Send pm eller mail for mer info og bilder
Søreng Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 hehe, helst ikke, vil helst prøve å få solgt alt samlet, men blir det solgt diverse deler fra en og annen kant kan vi heller snakkes
-Anders- Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 aight.. men de er nok verdt mer enn interiøret hehe! Si fra da!
Søreng Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 hehe, de i dørene du tenkte på regner jeg med? Synes du prisen er stiv? Synes det er en fair pris for et komplett interiør jeg!
Odlaen Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 tror du kan slite litt med å få solgt det. er lite populært med grått stofff interiør.. heh. Var en her på forumet som nesten ikke klarte å gi det bort. MEN! det var jo veldig pent da du har vel ikke skinninteriør også?? må ha!
Søreng Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Hehe, er vel ikke det mest populære nei.. Skinnet bruker jeg selv
Dirty Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 tror også du sliter med å kvitte deg med det mitt ble jeg nødt til ha kaste da ingenville ha det gratis en gang var helt og pent og! hehe men lykke til er ikke U pris vis noen trenger nytt intriør
Søreng Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Bumper denne igjen.. Ingen som trenger nytt interiør?? Kom med bud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå