Gjest Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Har begynt på ferien, og har kommet meg til Oslo nå.. men hører en liten lyd fra venstre framhjul.. minner meg om lyden som kom fra mitt høyre bakhjul - skiftet da hjullager og de funket bra.. Lyden er der hele tiden men kun i noen hastigheter.. om jeg svinger eller kjører rett frem har ikke noe å si.. Jeg tror igrunn ikke det er hjullageret siden det ikke ble kommentert på servicen jeg hadde.. (de kommenterte hjullageret bak) Håper på noen tips:)
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Kan være noe som har lagt seg mellom bremseskjold og nav feks,noe forurensing på klosse eller selvfølgelig hjullager...
Radeon Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Hvis ulinga er sterkest i yttersving så er det nok hjullager
Gjest Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Skal høre litt nærmere i morra.. men er det farlig å kjøre med? skal til paris skjønne du.. er ikke sykt høy lyd altså.. er relativt lav, men jeg hører den da..
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Kan være mulig å kjenne defekt hjullager ved å rykke i dekket med tak oppe og nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå