Impreza RX Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 For Dere med E30 som har lyst til å kjøre Super stage banen på Gardemoen eller stille ut bilen, så logg Dere inn på www.e30klubben.net og les mer der.
BoSJo Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Litt OT. Hvor mange forskjellige baner er der egentligt på Gardermoen. OnT: Hvis der er ledige plasser, er det da muligt å komme med E34 M5 prøveskilter?
Impreza RX Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 Litt OT.Hvor mange forskjellige baner er der egentligt på Gardermoen. OnT: Hvis der er ledige plasser, er det da muligt å komme med E34 M5 prøveskilter? Det er 2 baner der oppe. 1 for Drag og 1 for Rally cross. Vi setter opp en bane på Bremsestrekka til Drag banen. Som det står i tråden, så er dette "E30" kjøring/treff da det er passe med 15-20 biler som stiller til Start. (lenge til September, så vi får se hvor mange E30,r som melder seg på )
336mik Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Hvor lang er denne bana da? Og siden det var en del timer,så blir det vel sikkert mulighet for å kjøre flere ganger,eller?
mAZE Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Må vel komme seg nedover en tur ja, om ikke annet kommer på den datoen. Men blir sikkert dårlig med kjøring. Men for oss som evt kun stiller ut, skal vi også melde oss på? Og om jeg plutselig får lyst til å kjøre allikevel den dagen, går det da ann å betale da?
ehrnst Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 går ikke bilen eller vil du ikke kjøre på bane, mAZE? kom anyway, jeg er sugen på å se fargen din
Impreza RX Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 Hvor lang er denne bana da?Og siden det var en del timer,så blir det vel sikkert mulighet for å kjøre flere ganger,eller? Kjører 2 tidtagninger pr omgang og det blir vell ca 3 omganger pr bil hvis det er 20 påmeldte.
Impreza RX Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 Og om jeg plutselig får lyst til å kjøre allikevel den dagen, går det da ann å betale da? Går nok bra det
mAZE Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 går ikke bilen eller vil du ikke kjøre på bane, mAZE? kom anyway, jeg er sugen på å se fargen din Bilen går, men vil ikke kjøre. Forhåpentligvis går den enda bedre da enn nå. Kommer nok en tur om været holder seg. Er ikke lange turen til Gardermoen herfra så.
Impreza RX Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Hvor lang er denne bana da? Ligger "bedere" tegning av banen og litt info i div "Gatebil" blader og test tider av forskjellige bilmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå