Tubi Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg har en E39 som har ettermontert nye lykter med angeleyes. Problemet er at de har chrome bakgrunn istedet for sort, og derfor ønsker jeg å bytte. Da jeg kjøpte bilen snakket han som hadde den om at han måtte bytte hjerne ifb med bytte av lykter. Stemmer det?? Er det noe jeg må passe på når jeg skal kjøpe nye for at de skal passe slik det er nå? Si ifra om noen er intr i et par angeleyes lykter med chrome bakgrunn...
TJ Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Det kommer an på hva slags lykter vi snakker om her. Hvis du går for Hella-lykter så slipper du slike problemer. Andre merker KAN det hende du får opp feilmeldinger. Uansett så lønner det seg å gå for Hella-lykter mener nå jeg, de koster litt mer men du får kvalitetslykter (noe ikke alle de andre kan sies å være dessverre). Har selv kjøpt faceliftlykter fra Hella til en tidligere bil, og angret ikke et sekund på det.
Tubi Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 OK, men vil hellalykter passe da det er tilpasset de lyktene jeg har nå? Vet desverre ikke hva slags lykter det er, men det fungerer iallefall utmerket!
TJ Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Tja, det er ikke lett å svare på. Men med mindre forrige eier har gjort noen store krumspring ved montering, skulle det vel ikke være noe verre enn å demontere de gamle og montere de nye vil jeg tro... Regner med det er en form for oppgraderingssett som er montert nå også, så i utgangspunktet burde dette gå bra. Men 100% sikker er jeg ikke siden jeg ikke vet hva som sitter der nå og hva som er gjort.
fsundby1 Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Kjøpte angel eyes lykter fra gs,de heter depo,og hadde veldig bra passform.alle kontaktene passet rett på...plug and play:)ikke var de dyre heller:3500med skarpe angel eyes ringer noe som jeg liker at de synes godt.kjipt å kjøpe angel eyes lykter så vises de nesten ikke mener jeg.
bjalle Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Tubi skrev: OK, men vil hellalykter passe da det er tilpasset de lyktene jeg har nå? Vet desverre ikke hva slags lykter det er, men det fungerer iallefall utmerket! hella er orginalt fra bmw så det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå