Gå til innhold

E36 M3 stjålet fra Kjevik lufthavn (Kr.sand)

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

En diamantsvart E36 M3 ble stjålet fra Kjevik Lufthavn i Kristiansand. Ble parkert ved flyplassens parkeringsplass 21.juni, men da den skulle bli hentet 1. juli var det bare glasskår igjen der bilen stod. Bilen var en coupe med alcantara interiør. Den hadde orginale M3-felger og var ellers ganske orginal.

Regnr: KF 52524

Tenk å stjele den nå før Rudskogen...

ALL info om observasjoner ol. mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. M-biler har ikke noe på flyplasser og andre "offentlige" steder å gjøre, desverre.. :(

Har man M-bil må man bare innse at man må ha annet transportmiddel tilgjengelig for slik bruk. Trist, men sant.

Skal selvfølgelig holde øya åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt meg å klippe motorlednings nettet på min M5

Sette på nytt stikk som ikke passer til karosseri stikket, lage adapterstik som da passer.

Skal bilen settes et utsat sted, ja da tar jeg enkelt og greit adapter stikket med meg.

Da må man hente bilen på henger eller taue den bort.

Skal holde et våkent øye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen til en kamerat av meg hadde den ultimate tyverisikringen. Han hadde et setetrekk han trakk på setet hver gang han forlot bilen. Innesydd i setetrekket stod det mange gigantiske fiskekroker ment for kveitefiske. En morgen han kom ut i bilen satt tyven der 8) Han tok like godt bussen på jobben og lot han sitte der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen til en kamerat av meg hadde den ultimate tyverisikringen. Han hadde et setetrekk han trakk på setet hver gang han forlot bilen. Innesydd i setetrekket stod det mange gigantiske fiskekroker ment for kveitefiske. En morgen han kom ut i bilen satt tyven der 8) Han tok like godt bussen på jobben og lot han sitte der...

Det dumme er at om det hadde vært riktig sort tyv så hadde han anmeldd denne onkelen, og det hele hadde endt med at onkelen fikk straff mens tjuvradden hadde gått fri. Sånn funker rettsystemet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Hater folk som stjeler!! Fikk smertelig erfare det selv. Nå har jeg ikke M3 da, men blir glad i en strøken 320 cab også.

Men det kan være håp! Når bilen min hadde vært savnet i 2 uker og jeg hadde gitt opp alt håp, ringte politiet å sa de hadde funnet den. Etter en vask og reperasjon av caben var den nesten like god som før!

Håper det ordner seg! Skal holde utkikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he dritbra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...