Turbo-Knut Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 Etter et uhell, trenger jeg nå følgende: - Panser + grill. - Høyre framskjerm. - Ikke nå lenger - Bunnpanne til M50 motor, som passer i 5 serie. - Ikke nå lenger Har pr.idag den gamle, smale fronten, men bredfront (V8 front/facelift) er meget ønskelig! Vil da også trenge bred type grillramme. Helst uten skader, men riper og småbulker gjør ikke noe, bare det ikke er mye rust. Dette gjelder altså en BMW E34!
jørn_318i Skrevet Juli 2, 2007 Skrevet Juli 2, 2007 jeg har et panser som er sort (smal front) og et v8 panser og muligens framskjermen.....
Turbo-Knut Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Skrevet Juli 2, 2007 jeg har et panser som er sort (smal front) og et v8 panser og muligens framskjermen..... Tilstand og pris på V8 panser og framskjerm? Du har ikke grillramma også?
mort Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 eg har panser og komplett frontplate til deg viss du trenger skjermane trenger eg desverre sjøl.
Turbo-Knut Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 eg har panser og komplett frontplate til deg viss du trenger skjermane trenger eg desverre sjøl. Ønsker mer info, gjerne også bilder, og en prisantydning. Send gjerne på PM
Turbo-Knut Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 skal skaffe bilder og slikt imårra Hmm, drog ut med de bildene dine gitt
Turbo-Knut Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 jeg har grill , lamper å diverse Er grillen av den brede typen? Hvilke lamper? Hva er diverse?
glenn.G Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 jeg har grill , lamper å diverse Er grillen av den brede typen? Hvilke lamper? Hva er diverse? jeg har en salgs tråd 95 525 motor deler osv. legger ut massse bilder der etterpå. om hva jeg har
Turbo-Knut Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Sett gjennom tråden din sånn kjapt, og ser ikke ut til at jeg trenger noe av det, desverre.. Men takk for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå