Gå til innhold

Hmmm... plutselig stoppet den... HJEEEELP! E36 325i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å kjørte i dag da bilen plutselig stoppet. Dette skjedde i en motbakke og det hørtes ut som den var tom for bensin. Bare døde helt etter noen små jukk... Så fikk jeg fylt tanken, for det om det skulle vært mer enn nok benisn (kjører på triptelleren). Bilen startet og stoppet to sekund etterpå. Så det endte med at vi fikk slept den hjem av en AUDI! :( Bilen er en 94-model e36 325i... kan det være lmm som har tatt kveld? eller noe annet dyrt...?

Skrevet

høres ut som et bensin problem.. men forsikerhets skyld ta ut en plugg å sjekk gnisten når du kinner..

neste jeg ville sjekket er bensinpumpa

vis denne ikke starter(det kjenner du vis du tar ut baksete å legger en hand på slangene til den nor du kinner)

kan du prøve å koble til direkte strøm til den

lykke til med vidre feilsøking

Skrevet

får vel prøve det... er jo litt billigere uansett. Prøvde å starte den nå,etter en natt i garasje, og da startet den ganske lett og gikk i 2-3 min før den stoppet igjen, så da er vel plugger ganske utelukket eller?

Skrevet

var ute og kjente på slangen til pumpa nå... kjenner man det godt på slangene? var ikke en lyd ifra pumpa ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...