Ballder Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 En beskjeden liten post med bilder av en alt for orginal og kjedelig 520. 96 mod. Men tross alt fornøyd. Slik så bilen ut når jeg fikk den. Likte ALDRI de lyktene. Fikk med orginal lykter som til slutt kom på. Kjøpte noen ccfl ringer for noen dager siden. Plukket av lykter og monterte dem. Tok også av di innvendige lykteglassene og vasket og sotet de med spray jeg hadde liggende fra hundre år tilbake. Ble veldig fornøyd med resultatet. Eneste dumme er at det ikke er linse lys i grunn. Slik ble resultatet. Ble en helt annen bil synes jeg. Sett bort fra 40/40 senk og 19/245/35 så forblir bilen orginal. Liker den slik. Muligens det blir andre felger/dekk etterhvert i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Trenger ikke et tonn med stasj for at det skal bli pent vet du, nydelig bil, regner med at du får mange fine turer med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Kjempe oppgradering med orginallykter og CCFL ringer . Håper du brenner opp de forferdelige chrom lyktene..... . Ellers en fin E39, men bør hatt M- Tech fangere syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Kjempe oppgradering med orginallykter og CCFL ringer . Håper du brenner opp de forferdelige chrom lyktene..... .Ellers en fin E39, men bør hatt M- Tech fangere syns jeg . De chrom lyktene ble solgt og ruller nok rundt på en annen bil i Vestfold de nå. Jajaja.. Fikk med M fanger, men solgte den også. Liker rett og slett ikke den. Hadde det vært en M5 jeg hadde, så ja. Da står det litt mer i stil til resten liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Kjempe oppgradering med orginallykter og CCFL ringer . Håper du brenner opp de forferdelige chrom lyktene..... Helt enig i den der! Ble jo en helt annen bil med nye lykter og CCFL ringer. Hadde vel vært prikken over i'en med originale faceliftlykter, men det er absolutt bra slik det ser ut nå! Hold den ryddig uten å gjøre for mye, for ser ut til at du har en veldig pen bil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 De chrom lyktene ble solgt og ruller nok rundt på en annen bil i Vestfold de nå. Å nei, bor det virkelig folk i fylket vårt som bruker penger på sånne . Men, har vel lest det her tidligere at du ikke er fan av masse M greier på motorsvake BMW'r. Men M- Tech går jo syns jeg da. Uansett, smaken er som baken.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 De chrom lyktene ble solgt og ruller nok rundt på en annen bil i Vestfold de nå. Å nei, bor det virkelig folk i fylket vårt som bruker penger på sånne . Men, har vel lest det her tidligere at du ikke er fan av masse M greier på motorsvake BMW'r. Men M- Tech går jo syns jeg da. Uansett, smaken er som baken.... . Han fikk dem billig da. Orginal M-tech er jo en ting. M er pent det, men som nevnt så synes jeg det blir galt med plast trimming altså. 150 HK med utseende som tilsier 350 blir litt flaut når gassen trampes i bånn og en eventuell 2CV ligger side om side et par hundre meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 De frontlyktene er solgt videre, og ruller i Oslo.. Originalt er myyyye penere fant jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Ble forresten solgt videre for 2500.- så det ble 1000.- kjappe til øl det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Pen bil. Jeg er enig med deg i at man ikke må ha M-tech. Bilen din ser jo veldig strøken ut, så. Bra du kvitta deg med de "brace-face" chrome lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 De frontlyktene er solgt videre, og ruller i Oslo.. Originalt er myyyye penere fant jeg ut Snakker vi bling bling miljø kanskje?! Egentlig litt gla du fant ut av det med org. er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Pen bil. Jeg er enig med deg i at man ikke må ha M-tech. Bilen din ser jo veldig strøken ut, så. Bra du kvitta deg med de "brace-face" chrome lyktene! Takker. Jo bilen var nesten strøken helt til jeg fikk den. Et pent lite felt med oppskrapet soltak grunnet noe som ikke funker som det skal inni der. (kjører kun tilt nå!) Og en flott dyp ripe ned til metallet rett ved nyren takket være en sparsommelig høyde i garasjen. Ikke smart med panser åpent og betjening av port samtidig fant jeg ut. Begynner og skjønne at det ikke er meningen at det jeg har skal være strøkent. Gamle cherokee'n har ikke fått så mye som en ripe på de åra jeg har hatt den, ennå den glatt kunne kledd det! Takker for innspill og back up av clean bil. Liker dem slik jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Fin bil du har der. Du skulle kanskje hatt noen hvitere pærer til tåkelysene så de matcher AE ringene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Fin bil du har der.Du skulle kanskje hatt noen hvitere pærer til tåkelysene så de matcher AE ringene bedre. Bytta til noen som ble litt hvitere her forleden dag. Hjalp litt. På tema så hadde de bare blue vision pærene i 100w (di med skikkelig blå farge på glasset). Har slike pærer med rett W styrke i nærlyset, noe som gir et tilnærmet likt lys som AE. Men 100w blir liksom som å kaste lyktene på bålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Lekker bil Helt enig at det fineste er å holde en clean linje på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå