xato89 Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 mye som må gjøres for å bytte denne? motoren er en 520 24v.. 91 mod.. noen som har snøring på hva det koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Bare å stikke inn på GSBildeler å skrive inn reg.nr, evt velge motor manuellt om ikke den er original til bilen.. Tror forresten jeg har en ubrukt toppakning liggende hjemme til akkurat den motoren - 91' 520i 24v edit: le-heif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 du skulle hatt for den i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 For det første må jeg stikke hjem til foreldrene mine å se om det faktisk var en toppakning, så får jeg se hva jeg sjøl betalte for den. Men pakninger er jo så billige at det er jo like greit å bestille fra en butikk.. Om du ringer GS så sier du bare hva du trenger, å dem sender det til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 da prøver jeg på det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå