darkdog_ Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Hei igjen biltreffet på glattkjøringsbanen ble en stormende sukksess det vil bli ett nytt treff i løpet av sen sommeren og datoen vil komme relativt mye tidligere. så vist det er noen som har noen innspill om dette eller om dere vil bestille stand til dette, eller om dere bare generelt har noen spørsmål så fyr løs. kunne vært morro med noen flere bmwer denne gangen. og hjelp til dette kan jeg ikke få nok av. dessverre kan jeg ikke lønne noen av de som stiller opp som hjelp annet enn gratis pass til en venn kanskje, det kommer an på. hyggelig også om dere har noen tips å komme med om hva dere ville hatt der mvh Stephan Skeie Headmaster Of Retard Racing
darkdog_ Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 325icab_88 skrev: hvilken bane er dette snakk om? Ops... beklager... glemte den detaljen hehe Glattkjørings banen i Kristiand Sand (Sørlands Parken)
sdfdsfds Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Kommer neste gang jeg Fikk ikke tid til å stikke innom sist
darkdog_ Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Knall at folk stiller opp. trenger raske biler og utstillings biler. fineste, raskeste og breisladd vil bli kåret og som sagt vist det er snakk om noe "stand" så er det bare å si ifra så skal det gå greit. det er snakk om noen db drag neste gang men det vil jeg ikke garantere. uansett bare mas på meg om hva det enn skulle være. svarer så fort jeg ser det
darkdog_ Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 I midten av august elr i starten av september... vil ikke bomme helt å ta det på samme tid som september treffet på rudskogen....
Kobar Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 men gatebil arrangerer vell noe på glattkjøringsbanen i kr.sand i midten av august? er jo ikke noe som overgår det;)
darkdog_ Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Kobar skrev: men gatebil arrangerer vell noe på glattkjøringsbanen i kr.sand i midten av august? er jo ikke noe som overgår det;) Sitter ikke her å påstår at vi skal overgå gatebil... alle som en som er med på dette er lokale gutter fra kr.sand/vennesla området. og vil rett å slett bare lage litt "moro" for de som vil. som sagt har vi ennå ikke blitt enig om når vi vil fyre det igang igjen. og som jeg har nevt tidligere skal det helst ikke kræsje med noe annet. Mvh Stephan Skeie
darkdog_ Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Okey Folkens det er dags får biltreff igjen. banen er leid og dato er satt... det blir den 15. september og jeg håper jo det vil komme mye folk lik som sist. så nå har dere noe å tygge på, kommer med mer info i løpet av helgen Mvh Retard Racing
darkdog_ Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Vist det er noen som evt vil ha "stand" må vi kontaktes i god tid på forhånd. elrs tror jeg dette kan bli knall å kjøre igang igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå