325i! Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 noen som vet om det er noe bra passform på uorginale skjermer? en fra bmw kostet meg vist 1863 kr,det synst jeg ble litt mye.. vet du noen hvor di selger uorginale også?
D.Toft Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 jeg kjøpte 2 stk fra bilxtra (veng) ikke helt topp passform, men det gikk, måtte utvide festene der som frontplaten festes, måtte brette litt i kanten i topp der med A-stolpene, og klippe litt i bakkant, fikk dem for 440 kr stk, så dem tok eg
325i! Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 jeg kjøpte 2 stk fra bilxtra (veng)ikke helt topp passform, men det gikk, måtte utvide festene der som frontplaten festes, måtte brette litt i kanten i topp der med A-stolpene, og klippe litt i bakkant, fikk dem for 440 kr stk, så dem tok eg supert det..jobber som bilmekaniker å vi har gode rabbatter fra veng=) kjøpte du skjermer som var tilaget til blinklys eller? synst de skjermene ser rare ut på veng sin hjemmeside.
D.Toft Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 kjøpte med hull til blinkers ja, men du må ha fatt i klips som man fester skjermen med inni døråpningen, da org skjermer har sveist mutter på sine
325i! Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 okey,det skal vell klares og fikse;) takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå