icc Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Var nettopp ute å kjørte da biln bestemte seg for å stoppe mitt i et kryss. Jeg burde skjønt at det var noe muffins, for i går da jeg justerte ventilene kunne jeg ikke skjønne hvor all den tørka kjølevæska kom fra rundt om i motoren. Joda da jeg kom hjem å poppa opp pansre så ser jeg det står en syltynn stråle ut av toppen på radiatoren som skyter seg på tvers av motoren. Det er et mikroskopisk hull midt i plasten på toppen av raddisn. Hvordan i alle dager får jeg tettet dette?! lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 litt sikaflex kanskje??=) du får bare prøve med litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 går fint å lime med noe som hefter bra på plast. Bare pass på at du får vasket bort alt av fett og drit før du har på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Eller man kunne bore feks. et 3mm hull og sette i en kort 4mm skrue med noe locktite som tåler varme. Blir sikkert også tet uten locktite da skruen presses got imot plasten. Anbefale å skrue skruen i mens plasten er relativ varm, for å undgå sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå