Simpel Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Hei, Ser på GS bildeler, blar og klikker på motorbilder og får tilslutt opp bildet med termostater og vannpumper. Er to typer termostater der, en 88 grader og en 92 grader. Hvilken type skal en ha til M50B25? Og hvilken motorer skal ha den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er vel en til vinterbruk og en til sommerbruk ville jeg tro. Det var liskom i gamle dager det var sånn. Ville vel gått for 92c jeg. Men på en annen side, så er jo 88 grader nok til og tilfredsstille varme i motor og varmeapparat. Er de like ellers, så gå for 88c. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Fine greier, takk for svar. Den store KjølevæskeVannpumpeTermostatOperasjonen kan begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Den ene er til varme strøk og den andre til kaldere strøk. Man skal selvfølgelig ikke skifte termostat hver høst og vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Jeg fikk 92 grad'ern hos BMW forhandleren her i by'n når jeg skiftet på min M50B20 i våres . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå