318iAT Skrevet Juli 3, 2007 Skrevet Juli 3, 2007 Lamda sonde E30 Hei, jeg var ute og kjøpte en ny universal lambda til E30 318iA Touring 1994 mod. men det er forskjell på fargene på ledningene. Den originale har 2 hvite 1 svart og en grå. Den jeg har kjøpt har 2 svarte en blå og en hvit. I monteringsanvisningen som følger med står det at de 2 til varme kan monteres som man lyster og det ser ut til å være de 2 svarte så skal blå på pluss og hvit til minus. Så til spørsmålet er det noen som vet hvilken farge jeg må koble den nye opp mot den originale. Rotete ?? Det går i ball for meg Håper noen vet.
318iAT Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Skrevet Juli 3, 2007 Hmm, Ingen som har vært på Biltema å kjøpt uoriginal lambda, synd
318iAT Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 Selfølgelig, det tenkte jeg ikke på, og der var jaggu myyyyye skrevet, men fant svaret til slutt Takker.
Stian Børresen Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 si hvor du fant det da:P så slipper jeg å lete som en gærning;P
318iAT Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Skrevet Juli 4, 2007 DET husker jeg ikke, bladde igjennom maaange sider men nå vet jeg svaret. De 2 svarte fra den nye lambdaen kobles på de 2 hvite Den blå på den svarte og den hvite på den grå.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå