Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var bare å skru løs i begge ender og ned med lageret ja.. så satt d 1 skru innimellom krysslageret som må løsnes, dermed er det bare å dra lageret rett ut... eventuellt tærsje av som alecken sier.

veldig fort gjort denne jobben :)

edit:

som du sikkert vet så ligger jo denne akslingen over eksosanlegg, så litt arbeid er det jo da du nok må ned med eksos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! 8)8)

Har du delenummer og fremgangsmåte på hvordan man bytter til kjedestrammer fra M3 3,2...?

Delenummer på kjedestrammer er: 11311405081

bør vel også bestille denne pakningen: 07119963418

Jeg vet desverre ikke hvordan man skifter denne, overlot dette til de som overhalte selve motor :P men her er en godt beskrevet fremgangsmåte på engelsk om det er til noe hjelp:

http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... 38b38.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått byttet slangen til slavesylinderen og luftet clutch systemet :D så nå gjennstår det bare noen skruer på eksosanlegget og å sette på panser så skal forhåpentligvis bilen være klar til veien :wink:

jeg har forresten mistet merkingen på ledningene til lambdasonden.. ser at det er 2 ledninger som er hvite, går det for det samme om disse byttes om på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli seriøst lei!!!!

var endelig ferdig å montere eksos og alt.. skulle bare ut å teste bilen, men når jeg startet opp igjen så viste det seg at den samme tikkelyden som jeg hadde før overhaling fortsat er det... har vel bare ikke hørt den på grunn av bråket når jeg ikke hadde montert eksos :cry:

er faen meg ikke sikker på hva jeg skal gjøre videre med dette..

skal se om jeg får lagt ut et opptak på nett senere med lyden fra motor.

ingen som har opplevd lignende lyd fra en slik motor før? kraftig tikking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...