Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle starte opp bilen i dag for å la den gå littegranne, 2 uker siden sist... men når jeg startet opp så gikk den plutselig ikke på alle sylindre, om jeg slapp opp gassen så stoppet den bare. Prøvde dette 3 ganger før jeg ikke turte mere uten å høre om råd :P

lurer på om det er kondens i bensinen som er skyld i dette.. noen som har flere teorier om hva det kan være?

bilen startet og gikk fint for 2 uker siden.. så ser ikke at det kan være noe annet som har påvirket bilen enn temperaturforandringer som også kan føre til kondens..

er det forresten skadelig for motor å la den gå når den ikke går på alle sylindre for å få gjennom kondensen dersom dette er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle starte opp bilen i dag for å la den gå littegranne, 2 uker siden sist... men når jeg startet opp så gikk den plutselig ikke på alle sylindre, om jeg slapp opp gassen så stoppet den bare. Prøvde dette 3 ganger før jeg ikke turte mere uten å høre om råd :P

lurer på om det er kondens i bensinen som er skyld i dette.. noen som har flere teorier om hva det kan være?

bilen startet og gikk fint for 2 uker siden.. så ser ikke at det kan være noe annet som har påvirket bilen enn temperaturforandringer som også kan føre til kondens..

er det forresten skadelig for motor å la den gå når den ikke går på alle sylindre for å få gjennom kondensen dersom dette er problemet?

sikkert fordi du har planer om å montere sånn harry oljetrykksmåler..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle starte opp bilen i dag for å la den gå littegranne, 2 uker siden sist... men når jeg startet opp så gikk den plutselig ikke på alle sylindre, om jeg slapp opp gassen så stoppet den bare. Prøvde dette 3 ganger før jeg ikke turte mere uten å høre om råd :P

lurer på om det er kondens i bensinen som er skyld i dette.. noen som har flere teorier om hva det kan være?

bilen startet og gikk fint for 2 uker siden.. så ser ikke at det kan være noe annet som har påvirket bilen enn temperaturforandringer som også kan føre til kondens..

er det forresten skadelig for motor å la den gå når den ikke går på alle sylindre for å få gjennom kondensen dersom dette er problemet?

sikkert fordi du har planer om å montere sånn harry oljetrykksmåler..

;)

hahaha.. muligens den er litt gretten ja :P Bilen står i en garasje uten varme, og det kan fort bli litt fukt på gulvet.. så muligheten er der for kondens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mus i garasjen da? de kan fort gjøre litt skade :) ta ut plugger å sjekk de.

de har mulighet for å komme seg inn under porten min vertfall.. har ikke fått tak i tetningslist ennå, så det er ikke umulig. skal prøve å starte bilen et par ganger i mårra for å se om det ordner seg.. så får jeg heller sjekke pluggene etterpå for å se. Tror du det er skadelig for motor å la den gå når den ikke går på alle sylindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
ebay.de koster ca 880 eur.

schmiedmann ca 8200

du kan jo sende en mail til gs og koed og høre om de tar inn.

okey, vurderte schmiedmann ja, litt skeptisk til å handle sånnt på ebay.de da jeg ikke kan noe tysk :P

passer 2x83mm rett på uten modifisering av bakfanger? så litt trangt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal gå akkurat, har selv 2x 83 mm på min, men eg har std fanger da. men mener hullet er like stort. har vel noen mm klaring på hver side

okey, høres bra ut.. syntes bare det så veldig trangt ut, får håpe det ikke bynner å smelte rundt potta da.

blir vel til at jeg handler på schmiedmann, er vel så lang leveringstid at jeg må bestille snart :P

er det eisenmann sport eller race du har? har bare funnet sport jeg.. men er vel likesågreit om jeg skal komme meg gjennom eu-kontrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...