Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vifta fungerer fint i ca 40min så kommer det ikke mer luft. Det høres ut som vifta går men den blåser ikke. Bilen er en 320dT, 2001/05 modell, M47

Noen som har vært bort i dette?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har samme problemer på min. Er akkuart som om luftspjellene stenges etter en tid og det kommer nesten ingen luft. Ved å skru "frem og tilbake" på hvor lufta skal komme løses problemet midlertidig noen ganger. Men best er det å stoppe bilen en stund. Veldig plagsomt. Har ikke undersøkt det noe nærmere. Gi gjerne lyd i fra deg hvis du finner ut av noe. Har forresten en E46 2000mod med manuel AC.

space

Skrevet

Låter som om registeret fryser igjen, sjekk at dreneringen ikke er tett. >Når AC er i drift skal det dryppe vann under bilen. Synes spesielt godt etter å ha kjørt en stund og man da parkerer.

Skrevet

Kan opplyse om at dette probleme oppstod etter at jeg skiftet sluttsteget (motstanden) til vifta. Kan det være at noe er kommet i klem etter demontering/montering av kanalen som må fjærnes får å bytte motstanden??

Har du space vært og rotet inni dashbordet på din bil?

Skrevet

Tror jeg har funnet feilen.... I følge TIS så skjer dette når temperaturføleren til fordamperen er defekt. dele nr 64118380673.

Kjøper en ny og tester, kostet ikke allverden.

• 1 year later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...