bmwsel Skrevet Juli 4, 2007 Skrevet Juli 4, 2007 Vifta fungerer fint i ca 40min så kommer det ikke mer luft. Det høres ut som vifta går men den blåser ikke. Bilen er en 320dT, 2001/05 modell, M47 Noen som har vært bort i dette?
space Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Har samme problemer på min. Er akkuart som om luftspjellene stenges etter en tid og det kommer nesten ingen luft. Ved å skru "frem og tilbake" på hvor lufta skal komme løses problemet midlertidig noen ganger. Men best er det å stoppe bilen en stund. Veldig plagsomt. Har ikke undersøkt det noe nærmere. Gi gjerne lyd i fra deg hvis du finner ut av noe. Har forresten en E46 2000mod med manuel AC. space
Johnsa Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Låter som om registeret fryser igjen, sjekk at dreneringen ikke er tett. >Når AC er i drift skal det dryppe vann under bilen. Synes spesielt godt etter å ha kjørt en stund og man da parkerer.
Ballder Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Er ikke sikker, men tror de spjellene blir styrt med vakum. Kan være en lekkasje om det er tilfelle.
bmwsel Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Kan opplyse om at dette probleme oppstod etter at jeg skiftet sluttsteget (motstanden) til vifta. Kan det være at noe er kommet i klem etter demontering/montering av kanalen som må fjærnes får å bytte motstanden?? Har du space vært og rotet inni dashbordet på din bil?
bmwsel Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 Tror jeg har funnet feilen.... I følge TIS så skjer dette når temperaturføleren til fordamperen er defekt. dele nr 64118380673. Kjøper en ny og tester, kostet ikke allverden.
space Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Nei jeg har hittil ikke rørt dashbordet. Blir spennende å høre om du får fikset feilen. space
bmwsel Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 Får føleren på onsdag så får vi se..... kommer tilbake hvis det funker...
bmwsel Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Funket utmerket etter at føleren ble bytett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå