jødahl Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Vurderer salg av min BMW 325i til fordel for M3. Denne bilen har alt tenkelig utstyr til E36. Bilen har gått 150 000. Noe lav km grunnet at bilen har stått et par år før den ble pusset opp og lakkert nå i 2007. EU-godkjent til 2009. - Ryggesensor (!) - Aut. klimaanlegg - Stor kjørecomputer - 2 stk Airbag (!) - Aut. avblending i speil - dekk i 235-40R17 - Orginal M3 front, sideskjørt og bakfanger - Orginal M3 girspak - Orginalt M3 ratt med "M-sømmer" - Skinnseter - 17" felger - Gule koni justerbare dempere bak Deler på bilen er fra 97 mod. M3. Ratt, M frontfanger, bakfanger, sideskjørt, lister, girspak, dørdeksel i skinn, aut.blending i speil. Alle utvendige deler er fra 97 Mod M3. Estorilblå farge. Pris: 110 000,- http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1577220;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Lakkert i M3 farge som kun ble produsert i 95. Hva mener du med dette? Hvis bilen din er estorilblå, så kom den fargen i -96 og den kunne man få i alle år etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ok, mente fargen kun kom på 95 modellene, men da retter jeg opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Mulig med bud, eller har du bunn-grense på 110 ? Mener ikke skambud her nå, bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Det er klart jeg er åpen for bud, men har kun lagt den ut her til nå, siden jeg vil jo helst at en entusiast skal kjøpe den, så strekker meg nok ikke noe særlig i den prisen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 bilder inni savnes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 er bilen lakkert inni dører, bagasje osv? ser den er grå (?) i motor rommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Prøver å ta meg en tur fra Lillehammer og ser på bilen vis den ikke forsvinner med en gang.. Mulig neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 er bilen lakkert inni dører, bagasje osv? ser den er grå (?) i motor rommet.. Ja, er lakkert inni dører, bagasje osv. Alt som er av deler er lakkerte. Kun motorrom som er sølv. Bare å komme å titte på den neste helg. Salget er absolutt ikke noe som haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Denne ser ut til å være meget "clean" og pen! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Shine opp innsigs manfoilden hadde gjort susen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Regner med at bilen er i teknisk god stand. Var meget flott. Hadde tenkt meg en dyrere 5 serie men denne 3'eren var nesten for fin, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Har desverre funnet sprekk i felg foran, så bil selges billigere uten felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Hvor mye billigere? Og bilder innvendig savnes fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg