ChrisAppelsin Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Holder på å montere gitter (sort plastikk) på min m-tec fanger fra gs bildeler, uorginal. ser det er plastikk tapper som stikker opp, skal disse smeltes mot gitteret feks? hvordan gjøres dette? dette er 3 gang jeg prøver å montere men er fean meg ikke lett... hehe.. prøvd sica og annet drit bra lim. nå er det epoxy neste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 På de orginale fangerne kan man kjøpe ferdig gitter man setter rett på, så det er vel mulig det faktisk er dette på de uorginale fangerne. Greit hvis du legger ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Fulgte det ikke med sånne små sorte låseskiver eller ringer? Sett disse over dem og klem dem fast+tech7.. Satt dette selv og lot tech7 stå i 2-3 dgr da jeg ikke hadde hastverk med å sette på fronten. Satt noen vektskiver mot gitteret som press og lot den stå til tørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Fulgte det ikke med sånne små sorte låseskiver eller ringer? Sett disse over dem og klem dem fast+tech7..Satt dette selv og lot tech7 stå i 2-3 dgr da jeg ikke hadde hastverk med å sette på fronten. Satt noen vektskiver mot gitteret som press og lot den stå til tørk. Det stemmer. Press på de små sorte skivene og påfør litt silikon, lim e.l. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå