Gå til innhold

*SOLGT* Senkesett m/dempere << e36 4-cyl >>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat samme sett i kampanjeperioden på GS, men jeg betalte 2600,- fraktet hjem på døra jeg da men...

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat samme sett i kampanjeperioden på GS, men jeg betalte 2600,- fraktet hjem på døra jeg da men...

- Kjøpt på GSbildeler i Kampanjeperioden....

Les annonsen en gang til du :wink:

Skrevet

Ja har gjort det, å så? Rart det ble så mye dyrere til deg i kampanjeperioden da, men nå har du endret annonsen å tatt vekk "prisen" du betalte ser jeg :)

Skrevet

Jo, da jeg skrev første innlegget sto prisen han betalte for settet i kampanjeperioden, å det var rundt 3200,- hvis jeg ikke husker helt feil. Men settet blir jo selvsagt billigere å kjøpe av denne annonsen enn å kjøpe nytt på GS nå når kampanjen er over... Men han selger det for 2900,- nå, når jeg betalte 2600,- på kampanje! Lurer på hvilken kampanje han har funnet :)

Skrevet
Ja har gjort det, å så? Rart det ble så mye dyrere til deg i kampanjeperioden da, men nå har du endret annonsen å tatt vekk "prisen" du betalte ser jeg :)

Hmm, hva har du røykt egentlig? Det har aldri stått i annonsen hva JEG HAR BETALT for dette settet.

Jeg forlanger bare det dette settet er verdt per i dag. Og da mener jeg 2900 er en grei sum i og med at det koster litt over 3000 nå. Om du synes prisen er feil eller uriktig så gjør det ikke noe, men hver så snill å ikke skriv ting som ikke stemmer i min salgsannonse. Takk.

Andre intresserte kan sende skrive her eller sende meg en PM!

Skrevet

hvordan vil dette passe på en 318i touring?

Skrevet
hvordan vil dette passe på en 318i touring?

Passer desverre IKKE på Touring eller Cab. Men ellers alle e36 Sedan og Coupe som er 4'sylindret.

• 1 month later...
  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...