Boddiz Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 fortsatt til salgs dette. Skambud, Disaster, kan du spare deg for.
Kobar Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 er dette et bra senkesett? eller er det slik som varer 2-3 år, så må man skifte demperne..? kjøpte noe billigdritt til min e30 fra eyecandyracing til 4-5tusen for 2 år siden, og det er mildt sagt modent for utskiftning!!
Boddiz Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Skrevet Mars 20, 2008 Kommer vel ann på hvordan man kjører og hvor mye man kjører. Men topptopp-krem kvalitet er det er jo ikke. Men sikkert like greit/godt som sett som koster det dobbelte. Så vidt meg bekjent er det mange her på bimmers som har dette, så kanskje noen av de skal svare? Ligger forresten til 2995,- på kampanje på GS bildeler nå. PS: det settet du hadde på e30'n din var ikke Supersport heller
Kobar Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Kommer vel ann på hvordan man kjører og hvor mye man kjører. Men topptopp-krem kvalitet er det er jo ikke. Men sikkert like greit/godt som sett som koster det dobbelte. Så vidt meg bekjent er det mange her på bimmers som har dette, så kanskje noen av de skal svare? Ligger forresten til 2995,- på kampanje på GS bildeler nå. PS: det settet du hadde på e30'n din var ikke Supersport heller nei, er klar over det ikke var supersport på e30`n! men lurte bare på mo det var samme kvalitet på det.? Håper på svar fra noen som kjører med det! Kjøper heller nytt sett fra GS til 2995kr, da har man ihvertfall noen å klage til om det skulle være noe.. så til deg trådstarter: du burde revurdere prisen en smule
Boddiz Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Skrevet Mars 21, 2008 Kobar: Bare å komme med bud det! badsha: bud notert. Men tvilsomt at det selges for den prisen.
kristian08 Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg kjører med det settet der. Bare at jeg har 30/40 senk. Fungerer kjempe fint nå som økonomien ikke strekker til dyrere typer. Har prøvd senkesett til langt over det dobbelte av dette, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er null forskjell. Sett at det er snakk om senkesett uten høyde og stivelses justering. Det eneste "kjipe" med dette settet er at det ikke kommer ferdig montert. Det er ikke bare plugg and play. Som dere kan se på bildet så er ALLE fjærene løse, noe de IKKE skal være. To av fjærene skal komme ferdig montert på selve demperen. Dette gjøres med spesielle verktøy som går på moment, noe ikke alle har tilgang til. Ufattelig idiotisk av GS å ikke informere om det. Men men.. Det dyreste er ikke oftest det beste. Løp og kjøp folkens.. Har dere tilgang til verktøy så why not.. Billig og bra
Disaster Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Kristian08 skrev: Dette gjøres med spesielle verktøy som går på moment, noe ikke alle har tilgang til. Ufattelig idiotisk av GS å ikke informere om det. Men men.. Dette er vel ikke noe stort problem? en momentnøkkel får vel de fleste lånt.
kristian08 Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Neinei.. snakker ikke om moment nøkkel. Saken er en mutter som skal kunne skrues på stangen som stikker ut av demperen. De gjør det med luftverktøy som går på moment. Egentlig ikke så mye stress. Jeg tok bare en god gammeldags rørlegger knipetang. Sånn med gode tagger på, la et stykke skinn på stangen og skrudde i vei. Funket helt fint for min del..
badsha Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 kan holde på2100 budet, men vet ikke om jeg går for bilstein dempere i samme slengen:S
Boddiz Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Selges til førstemann med 2500,- Om det ikke blir solgt, setter jeg det på min egen bil til tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå