Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Jeg ønsker å selge et sett med m-tech pedaler, fotstøtte, håndbrekkhåndtak og girkule. Det er med skruer og alt du trenger og er helt nytt! Det passer: E34, E36, Z3, E53, X5, X3, E32, E38, E30 og sikkert fler. Hvis du måler pedalene dine, så skal jeg si om det passer eller ikke. Jeg har et sånn sett inne nå, og det går til første person med 1700kr. Hvis du skal kjøpe et sånn sett fra foreksempel GS Bildeler, så koster det 3300kr. Så dette er et kupp! Her er et bilde av hva som er i settet: Jeg skaffer også andre sett. Blant annet, sett til automat med automat girkule og greier. Hvis du ønsker foreksempel kun pedaler og ikke fotstøtte og alt det andre, skaffer jeg sett med bare dette også. Hver ting enkelt. Her er noen bilder med noe av det andre jeg kan skaffe: Her er prisene på hver enkelt ting: -M-tech pedalsett manuell og automat: 600kr -M-tech fotstøtte: 600kr -M-tech Girkule: 300kr -M-tech Håndbrekkhåndtak: 400kr -M-tech emblemer: 100kr
VillKapping Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Hvor mye for M-tech pedalsett(Gass, brems, clutch) med fothviler? Og en sånn M-tech nøkkelring? Hvordan er det å feste dette? Må det skrues gjennom pedalene? Du kan ikke skaffe M-tech matter også?
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Hvor mye for M-tech pedalsett(Gass, brems, clutch) med fothviler? Og en sånn M-tech nøkkelring? Hvordan er det å feste dette? Må det skrues gjennom pedalene? Du kan ikke skaffe M-tech matter også? Jeg skal ha 1200kr for pedalsettet. Det er med fothviler. Du fester det ved å ta vekk de originale gummi pedalene, også skrur du de fast der (må borres noen små hull). Veldig enkelt å gjøre. Nøkkelringen skal jeg ha 300kr for, så den er ganske dyr. M-tech matter klarer jeg dessverre ikke å skaffe. Si ifra hvis du vil ha et sånn sett. Uten fothvileren blir det på 700kr. Da får du også med noen m-merker.
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Hvor mye for manuelle pedaler til E30? Kun pedaler og ikke fotstøtte? Det skal jeg ha 600kr for...
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Handler gjennom samme person selv jeg Hva slags person? Handler ikke fra norge jeg hvis du trodde det
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Kanskje en selger som heter BMWMB på ebay? Nei, har kun handlet et sett av han. Har funnet en annen en nå
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Ser du det med Copyright? Hehe, så det nå. Går vel bra om jeg låner de litt ve
lloydsb Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Synes du skal gå ned litt i pris på aut, pedalsettet:P Det er jo tross alt en pedal mindre Men skal se om jeg får råd etterhvert.. hvor lenge har du mulighet til å selge pedalsett osv? Kan du fikse ei bestilling i senere tid evt?
Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Synes du skal gå ned litt i pris på aut, pedalsettet:P Det er jo tross alt en pedal mindre Men skal se om jeg får råd etterhvert.. hvor lenge har du mulighet til å selge pedalsett osv? Kan du fikse ei bestilling i senere tid evt? Hehe, sant det at det er en pedal mindre, men automatpedalen er større så blir samme prisen, hehe. Ja, jeg kan sikkert fikse bestilling i senere tid. Jeg drar på ferie en ukes tid på mandag, så best å få gjort det før da egentlig. Da har jeg pedalsettet du vil ha om 1-2 uker. Men hvis du vil ha det enda senere, så får du bare sende meg en PM så skaffer jeg det senere
lloydsb Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 oki, blir nok enda senere. Men håndbrekk håndtaket, passer det som er på bilde der med manuele pedaler? Ser jo ikke likt ut, men mye finere og råere det. Til aut bmwer altså ? Men litt OT: Hva du medlem på MP før? kjørte en derbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå