Anderslien Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 oki, blir nok enda senere.Men håndbrekk håndtaket, passer det som er på bilde der med manuele pedaler? Ser jo ikke likt ut, men mye finere og råere det. Til aut bmwer altså ? Men litt OT: Hva du medlem på MP før? kjørte en derbi. Ja, det skal passe. Kan få det sammen med automat ja Ja, var det, hehe. Kjørte derbi blant andre.
Anderslien Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Jeg har nå solgt fotstøtte, girkule og håndbrekkhåndtak, så de som vil kjøpe kun manuell pedaler, send meg en PM Kan få de for 600kr inkl. frakt ved forskuddsbetaling.
Azeton Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Får dere som har E36 automat. For gudskyld skaff dere girspak! Ikke den stygge T-spaken..
Anderslien Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Helt enig. T-spaken er ikke spesielt fin.
Anderslien Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har nå dette på lager og klart for sending: -M-tech girkule (med tall og til 6 seks gir) -M-tech manuell pedalsett -M-tech fotstøtter -M-tech automat pedalsett -M-tech håndbrekkhåndtak Får mer snart også, så bare å bestille Jeg spanderer frakt hvis du bestiller mye!
Azeton Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Mye skulle du hatt for girkule og håndtak? resten har jeg..
Anderslien Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Mye skulle du hatt for girkule og håndtak? resten har jeg.. 750kr skal jeg ha for det. Da spanderer jeg frakt hvis du forskuddsbetaler
Anderslien Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Bare automat girkula koster egentlig 800kr, men du kan faa hele settet for 1400kr + frakt.
Anderslien Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har mye annet enn det jeg har lagt inn her, saa det er bare aa spoerre! Det er ogsaa lov aa prute litt paa prisene jeg har satt opp Beklager skrivingen, men jeg er i syden
Anderslien Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 Jeg har igjen kun ett manuelt pedalsett uten fothviler på lager, og det selger jeg ut billig for 400kr + frakt! Kan sendes i morgen! LØP OG KJØP!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå