Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min e 34, står bremselysene på hele tiden. Hvis jeg tråkker pedalen forsiktig frem til der bremselyset blir aktivert og slipper pedalen da, blir det borte. Det slår seg på igjen med en gang jeg trår på pedalen. Noen som veit hva det kan være??

Skrevet
Når det gjelder elektriske feil så er det alltid lurt å begynne med å sjekke sikringer. Men her er det vel sannsynligvis bryteren.

Sikringen er i orden eller kaputt. Hadde den vore kaputt hadde det alltid vore mørkt...så den er nok i orden!

Skrevet

Sikkert greit og sjekke sikringer når ting ikke virker, men tviler på at det er defekt sikring når bremse lysa lyser hele tiden. :D

Skrevet
Sikkert greit og sjekke sikringer når ting ikke virker, men tviler på at det er defekt sikring når bremse lysa lyser hele tiden. :D

Tvert i mot. For en liten stund siden hadde jeg tilsvarende problem på en e46 stasjonsvogn. Bremselyset stod på konstant. Sjekket sikringen, og den var gåen. Satte inn en ny og alt var i orden.

Skrevet

det er nok bryteren, for det hender at lyset blir borte, men som regel er det konstant. Skulle prøve å få ut bryteren nå, men fikk den ikke ut. Er det noen som kan si meg hva den er festa med?? Er det no klips eller no på baksiden??

Skrevet

Tvert i mot. For en liten stund siden hadde jeg tilsvarende problem på en e46 stasjonsvogn. Bremselyset stod på konstant. Sjekket sikringen, og den var gåen. Satte inn en ny og alt var i orden.

I tilfelle må det ha vore ein sikring som gjekk til noko anna, slik at reléet som skal koble inn bremselyset på ein eller anna måte vart aktivert.

Viss du har brudd i kretsen til lyset (f.eks sikringsbrudd eller at ledningen inn på lyset er nappa av) er det UMULEG at lyset kan lyset...slik er det berre...

Skrevet

tok ut strømledningen, trykka litt på bryteren med fingern og slik og plutselig var det i orden at gitt :lol: ikke godt å skjønne seg på denna elektronikken :P

Skrevet
tok ut strømledningen, trykka litt på bryteren med fingern og slik og plutselig var det i orden at gitt :lol: ikke godt å skjønne seg på denna elektronikken :P

Er nok fare for at den berre hadde satt seg litt...ikkje heilt uvanleg ;) Viss det skulle skje igjen kan du prøve å smøre med f.eks litt 5-56 e.l. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...