ChrisAppelsin Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Skal feste fk sidekjørt og har 4 poppnagler og sica, og superteip. har prøvd å feste gitter i m-fanger, og har uti fra det dårlig erfaring med sica, sitter faen meg ikke! fikk med sort sica som følger med rieger mont.kittet. dette må vel stå i utrolig press og over to dager eller noe, sidekjørtet er tilpasset nå, men må jo fuges litt med sica og presses.. noen som kan komme med smarte innspill... evt.. komme å hjelpe bor i Ski ret utenfor Oslo... til helgen... På forhand takk for svar...
Søreng Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Sliter litt med det samme selv, har prøvd med utallige limer og diverse ting! For meg funka superlim meget bra helt til jeg vasket med høyttrykk.. Tålte nok ikke varmen! Har nå prøvd; superlim, superfix (pl400), sikafleks å ingenting sitter skikkelig utenom superlimen! Problemet mitt er at limen ikke får skikkelig arbeidsflate!
Klinz Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Rute lim skal holde som bare de. De blei brukt på min..
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 du MÅ rengjøre skikkelig! ikke med zalo, det gjør bare vondt verre. men tynner eller noe annet sterkt uten fett. også kan du kutte en V i tuppen så limet får litt høyde. trenger bare limes onder dørene, skruer bedre en popp.
wagon Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Rengjør skikkelig, og bruk rutelim. Det holder garantert! Brukte det på forrige bil og de satt GODT. Holder når du bruker høytrykk uten problemer..
Jealous_much Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Jeg renset med isopropanol og limet me den svarte sikaen du får med, hang som f... Limte på front, ræv og sideskjørt på en MB w202
AC Schnitzer Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 husk at det finnes mange forskjellige utgaver av Sikaflex. Viktig at du kjøper den som er beregnet for det du skal bruke det til. Send de en mail. I vanlige butikker så er det stort sett bare 1 eller 2 typer http://www.sika.no
TB328i Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Rengjør skikkelig, og bruk rutelim. Det holder garantert! Brukte det på forrige bil og de satt GODT. Holder når du bruker høytrykk uten problemer.. de fleste rutelim typer skal varmes til 80 eller 60 grader. pass på at det er et kaldtlim hvis du ikke får varmet.
2001e46coupe Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Ville vel kanskje tru at marin og teknik og skulle funke, det er jo beregna til bruk under vann på båter. dette har de på jernia.
Springsteen Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 SikaTack-Drive Hurtigherdende rutelim for kald påføring (ingen forvarming er nødvendig). Velegnet til direkte innliming av glassruter, både i OEM- og ettermarkedet. denne brukte jeg, var visst en nyhet, alternativet var, som han i butikken sa det, en marin "ekstrem-lim"..
Ole@Automote Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Ikke noe problem å bruke det limet som følger med, rubb opp overflatene som skal limes med sandpapir og vask med lynol eller lignende, jeg har limt uttallige skjørt med det limet, alternativt så kan du reise på en byggevare foretning og kjøpe fuge lim på 400g tuber feks tec 7 eller lignende. Jeg bruker ca 200g pr side er ikke nødvendig med press, bare heng opp skjørta med god tape i rett posisjon og la det tørke en dag så er det bare å kjøre.
Springsteen Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 rettelse, mine løsnet.. noen som har gode tips.. de løsnet i solsteiken.. limet sitter skikkelig på bilen, men ikke på skjørtene.. HJELP!
Bjørn 320 Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 rettelse, mine løsnet.. noen som har gode tips.. de løsnet i solsteiken.. limet sitter skikkelig på bilen, men ikke på skjørtene.. HJELP! Da må du lime på nytt Etter å ha fjerna absolutt ALT av limrestar rubbar du det med smergelpapir for å få ei ru overflate, vask skikkeleg reint med f.eks rødsprit, lynol e.l. Så har du på lim (f.eks tech 7, sit som faen viss du får det til å sitte), støttar det opp på eit vis så limen får tørke, og så er det berre å ta tiden til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå