Inline six Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Nå har jeg endelig kjøpt meg nyere bil En nydelig E46 328i 98.mod. med masse utstyr og kun to voksne eiere, alle servicer også videre. Tok nettop en storservice på den på jobb, og kunne konstantere at bilen var strøken også på undersiden. Ingen rust eller riper/skader etter noen uplanlagte utforveienopplevelser og spore der i gården nei, som bra er. Nå gleder jeg meg hver morgen til å få kjøre denne bilen til jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 jaja! grattis! bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jepp skal prøve å få til noen bilder så snart jeg går ut i sommerferie Har litt for mye å gjøre for tiden, så det blir lite tid til surfing på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med ny bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulere.... Er bilen spekket med sportseter og m-tech ekstriør... Det er vel ikke noe bra drag iden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Gratulere.... Er bilen spekket med sportseter og m-tech ekstriør... Det er vel ikke noe bra drag iden... Nei er ikke m-tech, men senkefjører og stivere dempere er på tur Må si at draget er sånn passe til å henge på trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå