Stefan Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Synes spilleren får inn radiosignalene utrolig dårlig, og har forhørt meg både her og der. Tror jeg har fått bekreftet at signalforsterkeren ikke ligger bak i bilen men bak selve spilleren. Denne har jeg trukket ut og nå er det et ledningshelvete bak der Jeg har absolutt null (0) snøring på bilstereo, men kan banne på at det var minst 20 ledninger bak der, og vil da tro at ikke alle er til stereo'en. Jeg tør med andre ord ikke å ta et selvlæringskurs i denne mølja. Noen som har noen tips til hva en kan kikke etter? Vet ikke hvordan en signalforsterker ser ut engang En liten boks på størrelse med en fyrstikkeske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ANtenneforsterkeren ligger i c stolpan v/bakruta værtfall vist du har sedan.. Står vell en på vær side. skjekk den... evnt sikkringen til dem.... Men du skriver ikke vilken chassi dette er da... slik som jeg skrev e det værtfall slikt på e39`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Takk skal du ha Amzoch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå