E34M5 Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Vi har oppdatert nettsiden vår med nye filmer fra : - Bilsport EDPS Tullinge 2006 - BMW M-Power Club, Polen - Gatebil 2007 - Vålerbanen - Gatebil 2007 - Mantorp Filmene ---> http://www.vsmotor.no Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Sweeet. Erre turbo i`n eller? bare digger m5`en.. e36`en oxo da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Dette er det råeste BMW motor bygget i Europa etter min mening . Kjøringa fra Mantorp, er slik jeg husker den, første gang jeg opplevde denne i RL . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Skal VS kjøre på Rudskogen Lørdag D. 14.07.2007 ? Ville gjerne se og ikke mindst høre den bilen der IRL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 syns ikke den kledde rød røyk fra dekka men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 syns ikke den kledde rød røyk fra dekka men... og hvorfor ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Sinnsykt rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34M5 Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Skal VS kjøre på Rudskogen Lørdag D. 14.07.2007 ?Ville gjerne se og ikke mindst høre den bilen der IRL Jepp, V.S skal på Gatebil fredag - søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 syns ikke den kledde rød røyk fra dekka men... og hvorfor ikke det? fordi dekkrøyk skal være blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 syns ikke den kledde rød røyk fra dekka men... og hvorfor ikke det? fordi dekkrøyk skal være blå! Jeg syns nå den er mere hvit da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 var liksom det jeg mente. men hvorfor heter det blårøyk tror du? den er jo blåhvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Tøffe filmer, som alltid fra VS Man trenger ikke være noe kløpper på video da man skal filme VS bilen, den fikser det meste selv. Er bare råskap hele veien. Synd det var litt dårlig asfalt på det stedet i Polen, trur det virkelig kunne gått "som vanlig" om det hadde vært litt bedre dekke.. Fortsett med sånne filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Jepp, V.S skal på Gatebil fredag - søndag Kjempe har tenk å dra dit om Lørdagen Hvorfor ligger dere ikke noe mere info ut om bilen? Dele som den er bygget op av 0-100 data osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå