Gå til innhold

Vurdere å kjøpe denne

Share

Anbefalte innlegg

Tja 40 hk tar jeg med en klype salt..

men du får chipp til de som gir ca 210.

Kansje 2/3 hk mere med kn-filter for å få utnyttet chippen.

Men så sier de at det er lurt å skifte insugsmanifoilen, eller modde den.

Hvis jeg kjøper den så er planen åfå inn bakseter til neste år da det koster ca 32 tusen i år..

Flere som har noe formeninger om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grei ut denne, men hadde kanskje trengt en ny front. Har gått et stykke, men er den bra vedlikeholdt skal ikke det ha så mye å si.

40hk? Nja, det er vel effektanlegget, chip og filter som gjør dette ;) Utrolig så mye mer det hjelper på andre biler enn min!?!? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grei ut denne, men hadde kanskje trengt en ny front. Har gått et stykke, men er den bra vedlikeholdt skal ikke det ha så mye å si.

40hk? Nja, det er vel effektanlegget, chip og filter som gjør dette ;) Utrolig så mye mer det hjelper på andre biler enn min!?!? :lol:

Hvilken fromt tenkte du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker å motere bakseter i denne bør du sjekke om bilen er importert og evt når den ble imporert. 10 års regelen gjelder fra det året den ble imporert til Norge og ikke når den ble produsert.

Få info om når det sist ble skiftet stag og foringer....eller blir det fort dyrt.

Har en kompis som har en slik, det er helt konge å kjøre. Går godt med en herlig lyd 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel samme motoren i denne som i E36 328i? Hvis det er det, så kan det godt være mulig at han har klart å fått ut nesten 40hk ekstra. Det sitter nemlig 320i innsug på disse motorene. Det gjorde de for at den skulle få mindre enn 200hk (noe avgifts greier i Tyskland). Bytter du til 325i innsug, borrer opp dette og bytter gasspjeld og sånt, så får du faktisk 20-35hk ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel samme motoren i denne som i E36 328i? Hvis det er det, så kan det godt være mulig at han har klart å fått ut nesten 40hk ekstra. Det sitter nemlig 320i innsug på disse motorene. Det gjorde de for at den skulle få mindre enn 200hk (noe avgifts greier i Tyskland). Bytter du til 325i innsug, borrer opp dette og bytter gasspjeld og sånt, så får du faktisk 20-35hk ekstra.

Ja mulig det, for chipper man den så anbefales det å skifte insug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...