Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei Lengesiden sist Nå går jeg og vurdere å kjøpe Bimmer igjen, og trenger noe ord fra dere andre her inne. Jeg har vurdert DENNE Hva tror dere? ok pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Ikke så dum pris Hva har han gjort for å dra ut 40hk ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Tja 40 hk tar jeg med en klype salt.. men du får chipp til de som gir ca 210. Kansje 2/3 hk mere med kn-filter for å få utnyttet chippen. Men så sier de at det er lurt å skifte insugsmanifoilen, eller modde den. Hvis jeg kjøper den så er planen åfå inn bakseter til neste år da det koster ca 32 tusen i år.. Flere som har noe formeninger om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Så grei ut denne, men hadde kanskje trengt en ny front. Har gått et stykke, men er den bra vedlikeholdt skal ikke det ha så mye å si. 40hk? Nja, det er vel effektanlegget, chip og filter som gjør dette Utrolig så mye mer det hjelper på andre biler enn min!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Så grei ut denne, men hadde kanskje trengt en ny front. Har gått et stykke, men er den bra vedlikeholdt skal ikke det ha så mye å si.40hk? Nja, det er vel effektanlegget, chip og filter som gjør dette Utrolig så mye mer det hjelper på andre biler enn min!?!? Hvilken fromt tenkte du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Er ikke det den bilen fra HYDRO reklamen da? Muligens hardt kjørt. Sorry for OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Muligens en M5-fanger, evnt Kerscher sin. Ser ganske bra ut den også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Hvis du tenker å motere bakseter i denne bør du sjekke om bilen er importert og evt når den ble imporert. 10 års regelen gjelder fra det året den ble imporert til Norge og ikke når den ble produsert. Få info om når det sist ble skiftet stag og foringer....eller blir det fort dyrt. Har en kompis som har en slik, det er helt konge å kjøre. Går godt med en herlig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Jupp Ja som jeg forstår er den importert til norge i 2000 eller 2001. Ja jeg skal kontrollere om den trenger utskifting av foringer og stab stag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Det er vel samme motoren i denne som i E36 328i? Hvis det er det, så kan det godt være mulig at han har klart å fått ut nesten 40hk ekstra. Det sitter nemlig 320i innsug på disse motorene. Det gjorde de for at den skulle få mindre enn 200hk (noe avgifts greier i Tyskland). Bytter du til 325i innsug, borrer opp dette og bytter gasspjeld og sånt, så får du faktisk 20-35hk ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Bilen va fin den,men den har jo dimme plikt for fly,va ganske så høg foran,men de fikse du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Det er vel samme motoren i denne som i E36 328i? Hvis det er det, så kan det godt være mulig at han har klart å fått ut nesten 40hk ekstra. Det sitter nemlig 320i innsug på disse motorene. Det gjorde de for at den skulle få mindre enn 200hk (noe avgifts greier i Tyskland). Bytter du til 325i innsug, borrer opp dette og bytter gasspjeld og sånt, så får du faktisk 20-35hk ekstra. Ja mulig det, for chipper man den så anbefales det å skifte insug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Bilen va fin den,men den har jo dimme plikt for fly,va ganske så høg foran,men de fikse du Hehe ja her snakker vi om mye senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Grei pris på den der ja. Jeg hadde M50B25 innsug på min M52B28 motor, der var det snakk om 20-25hk ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ja mener prisen er grei. Men fortsett bare å komme med inspill. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå