Mikael Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Skal selge min E28 520i. Bilen mangler toppen, ellers er den ok. Har det meste av deler, så send meg en PM om det er noe du lurer på. Edit: Bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 hvilken modell er bilen? skulel hatt komplett led nett til hele bilen.. da mitt ifra 82 ikke er likt som det som er ifra 86 osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 hvilken modell er bilen?skulel hatt komplett led nett til hele bilen.. da mitt ifra 82 ikke er likt som det som er ifra 86 osv.. Det er en 84 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hvis det ikke er noen som vil ha bilen, så går den rett på skroten. Mye gode deler å hente her i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Har du en sperrediff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 giddi å sendt meg de sprederelykt insatsene? og event pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520i83mod Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 hvor mye skal du ha for felgene og kurv lyse (ekstra lysa) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Har du en sperrediff? Nei, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 giddi å sendt meg de sprederelykt insatsene? og event pris? Hva er så spredelykt innsatsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 hvor mye skal du ha for felgene og kurv lyse (ekstra lysa) . Felger solgt, kom med bud for kurvelysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå