Es-brusv Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 På min 02 320d renner den noe jævlig under bilen. Væsken er blank og litt oljete. Noen som vet hva det er ? Har en mistanke om at det er AC kondens.... Noen som vet hva det kan være?
Es-brusv Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 har sett litt mer på det, og nå begynner jeg å tro at det kansje kan være diesel.... Lukter i hvertfall jævlig diesel! Faen...
Dirty Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 sikkert bare en av bensinrørere dine som er sprekt! edit: diesel var det ja! hmm er sikkert samme greia der
Es-brusv Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 kosta det mye å ordne eller? Vet noen hvorfor det skjer? Kan det ha noe med om man bruker powerboks?
JoCCe Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 jekk opp bilen under å ta en sjekk der, er nok mye lettere enn å spørre her på forumet hva det kan være, å om det lukter diesel er det nok noe med fuel systemet ditt da, kan være du har fått en brest i ett diesel rør, som du kan bytte ut uten at det koster sjorta
318 Touring 04 Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 har min 320d inne på bavaria for diesel rør fix, d gikk på forsikringen;) har fått utlevert en honda jazz aka honda fitten.
Es-brusv Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 det var faktisk ei innsprøytningsfyse som var gått.... hmmm Er på reperasjon hos Sulland Lillehammer, får den igjen i morra. Så får vi se hvor dyrt det ble.
Es-brusv Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 beklager så meget for skrive feilen... mente dyse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå